^fmj Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er det 1.9 volt som er default vdimm på gigabyte ds-4? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Standard vDimm følger vel RAM-brikkene og ikke hovedkortet (?) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Når du installerer minne på et hk vil det få en default volt, i de fleste tilfeller 1.9 volt. Søkt litt rundt, men jeg ble ikke helt klok på ds-4. Ikke fant jeg de verdiene jeg lette etter i biosen heller. De brikkene jeg har skal kjøre på 2.1v for optimal ytelse, har slitt med litt ustabil maskin derfor mistenker jeg at dette kan være problemet. Endret 9. november 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva er det egentlig du trenger da? Hvilken spenning RAM-brikkene skal ha, står ofte trykket på dem... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 De skal kjøre på 2.1v, tror hovedkortet kjører dem på 1,9v for øyeblikket. Det jeg gjerne ville finne utav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå