mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg spiste mye rød fisk før, men det siste året har jeg blitt så utrolig kvalm av lukta og har faktisk brekt meg av den. Er veldig synd for det er godt Spiser omega3-piller nå, som en slags "erstatning" Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg spiser alt. I hvertfall ikke funnet noe jeg ikke liker enda Lenke til kommentar
Crex Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) JEg elsker fisk og all sjømat egentlig.. spiste en hel rakfisk da jeg bare var 11 jævla lenge siden men jeg husker det fortsatt kokken måtte komme ut å se selvat det var en liten gutt som spiste rakfisk! en hel Endret 13. februar 2007 av Turbo-Totto Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Spiser laks nesten hverdag. Det hender jeg flesker til med litt ørret. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Spiser en del fisk jeg, må spise det mamma lager. Laks med mye grillkrydder er jo ganske godt da, men ellers så er jeg ikke så glad i fisk... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Fisk smaker veldig godt, og er meget sunt - så enkelt er det. leif: can you believe it? Endret 14. februar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Spiser trist lite fisk, ikke fordi jeg "ikke liker det", tvertimot, det er noen fiskeretter som troner toppen i min delikatessebok. Problemet er vel snarere at en lat og fattig student som meg sjelden gidder å sette i gang store eksperimenter ala fiskemåltid. Ergo sluker jeg hva jeg kan av fisk (særlig ferskvanns fisk) når jeg kan Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Spiser fisk bare når jeg må. En fisk jeg faktisk liker ganske godt er Ørret. Må jo nevne fiskepinner og da Men fisk er noe jeg ikke er veldig begeistret for... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Elsker selvfisket ørret. Sprøstekt fjellørret som har en dyp rødfarge... Blir det bedre enn det? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Nå fikk jeg lyst på fisk .. Mmm, røyket laks, fiskegrateng, fiskeboller, grilla ørret, kokt torsk, fiskepanetter ... Fisk til middag i morgen bestemte jeg nå nettopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå