SumSar Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Spiser fisk 2-3 ganger i uka. Rett og slett fordi det er sunt, og mange gode retter kan lages med fisk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg spiser i gjennomsnitt to bokser makrell i tomatsaus på brødskivene hver dag, ellers blir det fiskepinner og -grateng til middag en gang i uka. En og annen søndag blir det stekt laks. Fisk er vanligvis godt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 stekt eller ovnsbakt marinert laks er Mmmmmm Kokt torsk er det verste jeg vet. Spiser vel fisk drøyt en gang i uken i snitt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 spiser alt, absolutt alt Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 fisk er som oftest grusomt, men kan være LITT god av og til. Fiskesuppe er greit. Mor og far er så glad i fisk at før hadde vi fisk 2 - 3 ganger i uken, men jeg klarte for noen år siden å presse det ned til 1 dag i uken og fikk satt en fast dag som ble mandag Lenke til kommentar
zilch Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Syntes fisk og sjømat generell er noe av den beste maten en kan spise, jeg må ha dette minst to ganger i uken. Steinbitfilet med hjemmelaget chilisaus og ris er helt fantastisk, det samme kan sies om ovnsbakt laks. Litt bein er prisen en må betale for god fisk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Synes det meste av fisk er noe motbydelig gørp, noe som kan ha en sammenheng med en periode i livet mitt hvor jeg ble påtvunget fisk 5 dager i uka. Orker ikke laks engang, og de fiskemåltidene som får passere er uansett så dyre at det blir med noen få ganger i året. Nå tar jeg 30ml Udo's choice daglig og har gitt fisken på båten. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Åja, jeg spiser fisk Spiste det svært mye til middag her hjemme før, men det siste året har det blitt mindre. Blitt mye lettvint ettersom at det sjeldent er noen hjemme her. Foretrekker ørret og kolje! Røka kolje er svæært godt ! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Spiser kun tørrfisk, og kanskje litt makrell. Men fisk smaker som regel kvalmt. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Så klart spiser jeg fisk!!,ørret og laks er best,har også smakt steinbitt,smaker som torsk,bare litt mer "kryddersmak",godt med andre ord Endret 15. november 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Eg ete ikkje fisk eller sjømat, e ganske kresen. eg kan få ned ein fiske pinne å fiske kakka 1 gang i månen men det e ikkje godt:( Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Syntes fisk er mat som alt annet. Noen ganger kan det vært innmari godt, andre ganger helt ok. Syntes i hvertfall ikke det er dårlig bare fordi det er fisk. Det blir for tåpelig.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg spiser aldri fisk. Mamma er allergisk, derfor er det sjelden vi har det til middag hjemme. Jeg er ikke spesielt glad i det heller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg spiser aldri fisk. Mamma er allergisk, derfor er det sjelden vi har det til middag hjemme. Jeg er ikke spesielt glad i det heller. 7295011[/snapback] Alle ungers drøm, at mamma er allergisk mot fisk. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Alle ungers drøm, at mamma er allergisk mot fisk. 7295067[/snapback] Er vel hovedgrunnen til at jeg aldri har lært meg å like det. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 fiskekaker, boller, pinner, grateng, etc slikt er greit nok. Kokt torsk er eneste fisk jeg liker, men da MÅ den være fersk og ikke oversaltet. Og når er det sesong for torsketunger? Jeg bare MÅ ha det snart. Uer, lutefisk og ellers annen fisk som er så oversaltet at den står av seg selv er UT hvem skal lage god fiskemiddag til meg når mamma ikke er mer ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, fiskekaker og fiskeboller spiser jeg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Og når er det sesong for torsketunger? Jeg bare MÅ ha det snart. 7295148[/snapback] Oh! Torsketunger hadde jeg helt glemt! Snudd i salt, pepper og mel. Det er rett og slett fantastisk godt. Kanskje mest for at det er ganske mye godt fiskefett på torsketungene:) Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) neiånei,hva er det som skjer med dagens ungdom,kan ikke fatte og begripe hvorfor folk ikke liker fisk,det burde jo være helt naturlig å like det.. Endret 16. november 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Fisk = nammenam. Jeg elsker fisk. Spiser det saa ofte som mulig egentlig (litt begrenset av at samboeren ikke er saa veldig glad i sjomat). Favoritten min er ovnsbakt laks med sitron, gulrotter og purre. Jeg har ikke faatt helt dreisen paa aa lage dette selv helt enda, men det kommer, det kommer. I mellomtiden staar mamma sin som nr 1. Til eventuelle USA-farere: Dra paa Red Lobster og spis. Orreten de serverer der er nyyyydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå