Gå til innhold

Spiser du fisk?

^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes fisk og sjømat generell er noe av den beste maten en kan spise, jeg må ha dette minst to ganger i uken.

Steinbitfilet med hjemmelaget chilisaus og ris er helt fantastisk, det samme kan sies om ovnsbakt laks.

Litt bein er prisen en må betale for god fisk.

Lenke til kommentar

Synes det meste av fisk er noe motbydelig gørp, noe som kan ha en sammenheng med en periode i livet mitt hvor jeg ble påtvunget fisk 5 dager i uka. Orker ikke laks engang, og de fiskemåltidene som får passere er uansett så dyre at det blir med noen få ganger i året. Nå tar jeg 30ml Udo's choice daglig og har gitt fisken på båten.

Lenke til kommentar

fiskekaker, boller, pinner, grateng, etc slikt er greit nok. Kokt torsk er eneste fisk jeg liker, men da MÅ den være fersk og ikke oversaltet.

Og når er det sesong for torsketunger? Jeg bare MÅ ha det snart.

Uer, lutefisk og ellers annen fisk som er så oversaltet at den står av seg selv er UT

hvem skal lage god fiskemiddag til meg når mamma ikke er mer ?

Lenke til kommentar

Fisk = nammenam.

Jeg elsker fisk. Spiser det saa ofte som mulig egentlig (litt begrenset av at samboeren ikke er saa veldig glad i sjomat).

Favoritten min er ovnsbakt laks med sitron, gulrotter og purre. Jeg har ikke faatt helt dreisen paa aa lage dette selv helt enda, men det kommer, det kommer. I mellomtiden staar mamma sin som nr 1.

Til eventuelle USA-farere:

Dra paa Red Lobster og spis. Orreten de serverer der er nyyyydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...