Haraldson Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Selv om jeg ikke er mye av en gamer selv, finner jeg det interessant å lese på Gamer.no, og kanskje særlig bloggen. Imidlertid fører ordet "blogg" til visse forventninger hos de aller fleste av oss, skulle jeg tro. Jeg tenker da på at man forventer at det kommer nye innlegg nå og da, gjerne jevnlig og hyppig. Tenkte jeg skulle gjøre dere oppmerksom på at hyppigheten har dalt voldsomt de siste månedene, og gi dere et lite spark bak. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har også lagt merke til at det ikke kommer bloggposter så ofte som man kanskje skulle ønske. Kanskje flere bloggere er en idè? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 No skal eg ikkje uttale meg på vegne av Tor-Steinar, men er det nokon som ønskjer å skrive bloggar for Gamer.no, vil eg tru at dykk kan få lov til å prøve dykk på det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Det jeg kunne tenke meg er at spillanmelderne kunne laget blogg etter at omtalen var lagt ut og fortalt mer, laget en historie ut av spillingen etc. Forøvrig var det en som fikk tilbud om å ha en blogg på gamer.no en gang, men det var visst ikke særlig fremgang i saken og det ble ikke noe av, selv hadde jeg en "artikkel" som en stund virket som gamer.no var litt interessert i, men den interessen døde liksom også ut, uten at jeg fikk noen særlig videre svar. Så gamer.no må i så fall bli flinkere til å involvere brukerne og følge opp. Endret 11. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tenkte jeg skulle gjøre dere oppmerksom på at hyppigheten har dalt voldsomt de siste månedene, og gi dere et lite spark bak. 7248868[/snapback] Takk for tuppen bak! Det var vel egentlig bare et tidspørsmål før denne tråden dukket opp, og vi skal forsøke å bli flinkere til å legge ut blogger. Forøvrig var det en som fikk tilbud om å ha en blogg på gamer.no en gang, men det var visst ikke særlig fremgang i saken og det ble ikke noe av, selv hadde jeg en "artikkel" som en stund virket som gamer.no var litt interessert i, men den interessen døde liksom også ut, uten at jeg fikk noen særlig videre svar. Så gamer.no må i så fall bli flinkere til å involvere brukerne og følge opp. 7265264[/snapback] Da tar jeg deg på ordet, og spør pent om du kan friske opp minnet mitt i en e-post eller PM - samtidig beklager jeg at jeg tydeligvis har glemt deg bort :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå