gullf1sk Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har endelig fått det inn skikkelig (nesten), men window borders forsvant. Noen som kan et triks for å få de tilbake? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Huff, jeg må lære meg å søke før jeg spør dumme spørsmål. Løste problemet selv Hvis noen andre har samme problemet, si i fra så kanskje jeg kan hjelpe. Endret 8. november 2006 av gullf1sk Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva om du heller skriver hva du gjorde slik at om noen i fremtiden søker og finner frem denne posten så vil dem slippe å vente på at du svarer? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ingen dum idè! Det jeg hadde glemt å gjøre, var å legge til: Option "AllowGLXWithComposite" "True" Option "TripleBuffer" "True" Option "AddARGBGLXVisuals" "True" Som dette: Section "Device" Identifier "Device[0]" Driver "nvidia" VendorName "NVidia" BoardName "GeForce FX 5200 (0x0322)" Screen 0 Option "RenderAccel" "True" Option "AllowGLXWithComposite" "True" Option "backingstore" "True" Option "TripleBuffer" "True" Option "AddARGBGLXVisuals" "True" EndSection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå