Kiwi-Kun Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er det noen her som kan gi meg en skikkelig måte å få en skikkelig god og bra farge av platina på håret mitt? Takker for alle konstruktive svar Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 no shit! men platina er liksom helt helt hvitt blankt etc og jeg lurer på hvilke farge forhold jeg bør bruke. som i hvor lenge skal bleke middelet sitte i og sånnt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Man vil ikke ha platinablondt hår! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 mulig hvermann ikke vil ha det, men jeg er ganske interresert i å ha det fordi jeg ikke er som hver bidige andre person her i verden. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva med å farge det? 7248982[/snapback] Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 mulig hvermann ikke vil ha det, men jeg er ganske interresert i å ha det fordi jeg ikke er som hver bidige andre person her i verden. 7250131[/snapback] Saken er jo at alle snobbete bimbokjerringer har det. Vil du ikke være som alle andre så farger du det musegrått. Dette er selvflgelig bare mine råd, du gjør som du vil. *går å farger håret mitt musegrått* Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) kodeordet er alle bimbo KJÆRRINGER... Jeg er en gutt jeg skjønner du Og jeg er så lite snobb som jeg kan få blitt. Skal sies atdet å farge håret sølvgrått hadde også vært kult.. sånn Sephiroth-ish.. Endret 9. november 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvis du skal gjøre det selv, er det ikke bare å la blekemiddelet sitte i så lenge som mulig? Altså, ikke i flere timer, men du skjønner. Ta deg en tur innom frisøren og spør i morgen, de kan umulig ta betalt for å svare på det Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Lol Okai! skal se hva jeg får gjort jeg ^^ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sist jeg sjekket hadde platina metallglans. Hvordan har du tenkt til å få det til i håret? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvordan kan man da kalle det platinablondt og ha mer eller mindre hvitt hår? Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 sånn farge jeg vil ha er egentlig helt hvitt. Altså platina hvitt. men det hadde vært kult å ha litt sånn sølv skjær i det og. men det som kalles platina farge på håret er hvitt som F for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå