Marzo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Funnet noen kjekke felger på ebay.de som ikke er så lette å få tak i her i Norge. Lurer på om noen har noen innspill om dette, kostnader etc? Må regne med moms på 25%, noe mer? Hva blir rimeligste/beste måte og sende dem med? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Funnet noen kjekke felger på ebay.de som ikke er så lette å få tak i her i Norge.Lurer på om noen har noen innspill om dette, kostnader etc? Må regne med moms på 25%, noe mer? Hva blir rimeligste/beste måte og sende dem med? 7248501[/snapback] Helt enig... Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Helt enig... 7249840[/snapback] Og hva mener du med det? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Helt enig... 7249840[/snapback] Og hva mener du med det? 7249949[/snapback] sorry, en venn av meg skrev det mens jeg var på dass. med tanke på spørsmåle kan jeg desverre ikke hjelpe deg, men jeg ønsker deg lykke til med å finne det ut! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Utenom moms er det vel ikke noe annet enn frakt, regner jeg med.. Enkleste er vel ettellerannet firma som driver med slikt, ala UPS, FedEx, DHL, TNT, osv.. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Det besta e jo å henta det sjøl viss du vill ha ferie=D å har andre ting du sku hatt jort i Tyskland:D Endret 18. november 2006 av Snufi Lenke til kommentar
lynx80 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kjør på og bestill! Jeg bestilte meg et sett felger fra Tyskland i sommer, sparte 3000 på det. De fleste forhandlere i Tyskland returnerer også den tyske momsen ved eksport. Du trenger ikke tenke på eksport-firma. Forhandlerne sender ut og ordner med alt. Tror jeg betalte 6-700 i frakt for felgene. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Jeg skal ha noen orginale Audi felger som ikke er så enkle å få tak i her i landet. Lages ikke lengre så derfor har jeg funnet noen private som selges på ebay.de i tyskland. Og oddsen er større for å finne slike felger på det markedet. Under 1000 lappen høres jo ikke så aller verst ut. Rart at det skal koste 600,- for komplette hjul innenlandt her i Norge med tollpost da? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg skal ha noen orginale Audi felger som ikke er så enkle å få tak i her i landet. Lages ikke lengre så derfor har jeg funnet noen private som selges på ebay.de i tyskland. Og oddsen er større for å finne slike felger på det markedet. Under 1000 lappen høres jo ikke så aller verst ut. Rart at det skal koste 600,- for komplette hjul innenlandt her i Norge med tollpost da? 7313810[/snapback] La meg gjette... Gullideckel felger? Eller Parabol? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Parabol Men venter til våren med å handle fra tyskland, se om det dukker opp noen på finn elns Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 La noen Parabol felger på finn. 2500 for 4 17" med dekk... Gikk fort kan du si. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Ikke i første uka av november vel? Sitter fremdeles ferskt i minne. Ble tipsa om dem dagen etter annonsen kom ut. Frustrerende! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jo.. Hehe.. Da skal vi ha akkurat samme felger da.. Hehe.. The war is on! Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Rart ingen lager replica utgaver av disse? Virker som det nesten er umulig å finne slike felger brukte. Vurderer snart å ta nr til TT'er og ringe eieren å by ham en sum han ikke kan si nei til. Jeg skal bruke felgene på en VW Polo, lå noen 7.5/17 ET32 med nye dekk og VW center emblem på ebay.de til 560€ i forrige uke. ca 4600,- Men 2500 for de var jo et røverkjøp. En i VACN som kjøpte de rett etter at de ble annonsert der. Arrgg! Lenke til kommentar
raihan Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sjekk felgere i Polen, har vært der før, men hadde ikke bil da. Det er billige bil deler, felger, styling, lakkering...osv. En ting burde du vite det er også masse "fake" felgere, men ligner Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sjekk felgere i Polen, har vært der før, men hadde ikke bil da. Det er billige bil deler, felger, styling, lakkering...osv. En ting burde du vite det er også masse "fake" felgere, men ligner 7542085[/snapback] Det er vell ikkje så vanskeligt å finne noen så ikkje er "fake". det er jo mye orginalt i Tyskland. Er det ikkje? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Også kalt replica? Funker jo dette også, bare til halve prisen Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Også kalt replica? Funker jo dette også, bare til halve prisen 7572594[/snapback] Det funke;D men det er jo litt fett å ha dei råe "orginal" felgane. er du heilt bilfrelst så ser du vell forsjel? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Tipper at Marzo skal høyglanspolere disse, så felgene blir ikke i orginal stand. Det er ikke så altfor lett å se forskjell på fake og ekte. Da må du eventuelt ta av felgen og se etter støpemerker, kanter og skjøter. Finner heller ikke Parabol i fake. Fant noe som ligner da.. Men ligner ikke nok. http://www.felgimport.no/inc/getprodimg.as.../Artec%20AF.jpg Endret 25. desember 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har lett etter disse en stund å funnet flere som har sett etter slike felger, men ingen har funnet replica utgaver av disse. Tror nesten derfor at det ikke finnes. Finnes replica utgaver av felger som det ikke er synlige forskjeller på! Har tenkt tanken på å høyglanspolere dem ja, men ville først prøvd orginalt, som er litt av det samme. RS125: Ligger noen ute på finn.no, en fra VACN klubben som selger:) Ferdig høyglanspolerte å greier. Desverre snakk om 15 000! kr for kun felgene... http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=90...tot=1344&page=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå