-sparks- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg må bare gjøre det klart at det er min egen laptop med xp jeg snakker om her, ikke noen andres pc'er. jeg prøver å få deskopen så clean som mulig, og er litt plaget av at det dukker opp en diger mengde ikoner i systemstatusbaren når jeg trykker på den pila mot venstre hørest kanskje ikke så viktig ut men om noen vet hvordan jeg kan hindre dette så hadde jeg blitt glad EDIT: har søkt litt rundt nå og det ser ut som at dette ikke er mulig Endret 8. november 2006 av -sparks- Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tror det kan la seg gjøre. Velg Properties på Taskbar, og Customize på 'Notification area'. Da får du opp en liste over alle ikoner her, og du kan velge om de alltid skal vises, alltid skjules, eller skjules når inaktiv. Jeg for min del viser alle, har slått av 'Hide inactive icons'. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvis du åpne "kjør" og skriver "msconfig" og går inni fanen "oppstart" og fjerne programmer som du ikke trenger at starter opp hver gang. For endel av programmene som starter opp legger seg nede i tray. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 takk til begge Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det letteste er å bruke winpatrol. Den er også gratis å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå