Gå til innhold

Skjermbilder fra filmtjenesten til X-Live


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Vi får virkelig håpe TV2 slenger seg på dette, så vi kan få high-def Hotel Cæsar, Skal Vi Danse og andre høydare.

Håper dog vi får dra nytte av mange av partnerene Microsoft har fått med på lasset i USA, hadde vært sweet å kunne dra ned siste South Park i HD hver uke.

Lenke til kommentar
Vi får virkelig håpe TV2 slenger seg på dette, så vi kan få high-def Hotel Cæsar, Skal Vi Danse og andre høydare.

Håper dog vi får dra nytte av mange av partnerene Microsoft har fått med på lasset i USA, hadde vært sweet å kunne dra ned siste South Park i HD hver uke.

7249066[/snapback]

 

South Park sendes vel ikke i HD så vidt jeg vet...

Lenke til kommentar
Give us HD filmer for rent. Da trenger jeg ikke HD-DVD :)

7248622[/snapback]

Stemmer! Entertainment on demand er framtida. :)

 

Men dei må først få opp farta på XBL serverane sine. Reknar nesten med at det er med i planen. Fordi ein HD film på 4-10gb kjem til å ta long tid, slik hastigheten er idag. Misforstå meg rett, eg får full speed heime eg - men når mykje fleire brukarar sluttar seg til tjenesta, og lastar gigabyte på gigabyte, så vil loaden bli rimelig stor, og farten synke.

Lenke til kommentar
Men dei må først få opp farta på XBL serverane sine. Reknar nesten med at det er med i planen.

7249281[/snapback]

Mener jeg leste at filmene / TV-seriene kommer til å håndteres av egne servere som ikke er med i resten av XBL-nettverket. Dermed skulle kaoset som oppstår når 3 millioner mennesker alle skal ha den samme nye demoen på en gang ikke påvirke filmnedlastningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...