Gå til innhold

burde jeg velge 8800GTS eller X1950XTX?

Anbefalte innlegg

Sitter her nå med et 60% Defekt X1900XT 512MB, kortet kostet nytt 3.800,- og ettersom kortet er ute av produksjon så regner jeg med at jeg får 3.800,- tilbake når jeg leverer dette i retur.

Spm er da. Skal jeg ta de 3.800 og legge på 800,- og gå for et XFX 8800GTS eller skal jeg spare de 800,- og kjøpe X1950XTX.

Noen spm:

- Har også hørt at mann må ha Vista for og kjøre DX10 kortene, stemmer dette??

- Vil det holde med en 580W Hiper til mitt system vis jeg går for 8800GTS eller vil det være for lite, se spec Under.

Eggy.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2293,-

du får dette igjen eller 1900xt, de bestiller inn nytt, de bestiller ikke til salgs fordi det er utgått som lagervare. fordi nye produkter. du kan prøve det på noe annet, regn med å betale mye mellomlegg,derimot så har det ingenting med garanti å gjøre. kansje de taper på det.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok du får igjen et likt skjermkort, evt et 1950xt. Tviler sterkt på at du får igjen pengene.

Jeg reklamerte nettopp på et 6800go ultra og jeg fikk tilbake et 6800go ultra, selv om dette har vært ute av produksjon i lang tid.

Lenke til kommentar

Så jeg får ikke ny pris tilbake vis det blir betalt tilbake?

Komplett Retur

Dersom varen ikke lagerføres eller ikke kan erstattes med tilsvarende lik

vare, krediteres den returnerte varen.

Konto nr. bør derfor påføres under.

Konto nr.______________________

Lenke til kommentar

Til alle dere som tror at EN8800 ikke kommer før i slutten av året, ettsrsom det er lansert nå, kan jeg informere dere om at dette er feil! Disse er allerede (i begrenset antall) sendt ut til distributører som fra og med idag kan selge dem videre til forhandlere.

Dette gjelder i første omgang GTS modellene. Når det gjelder GTX var det en produksjonsfeil fra nVidia's side som gjør at alle kortene i første produksjons batch trenger en re-work. Dette vil forsinke produktet i cirka 1 uke til butikkene.

Med vennlig hilsen

ASUS Nordic AB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...