Feonar Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Husk at det er ingen etterkommere etter norrøne folkegrupper på Grønland, de døde ut i senmiddelalderen en gang (~1500), så at de ikke har noe særlig bånd til Danmark overrasker ikke meg. Lenke til kommentar
jotto70 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva med Decca sjef Dick Rowe, som kastet Beatles på dør med begrunnelsen at gitarmusikk var på vei ut:) Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da menneske ble skapt... 8406755[/snapback] Evolusjon, ikkje historie... Lenke til kommentar
Arang Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hva med kongen av Portugal som ikke ville sponse Columbus? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Napoleons invasjon av Russland Nazi tysklands invasjon av Soviet Unionen Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Karen (karene?) som drepte Kennedy. Desidert et stort feilgrep i moderne tid. Lurer virkelig på hvem det er? Tror neppe det er Oswald. Jeg er en liten konspirasjonsteoretiker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Karen (karene?) som drepte Kennedy. Desidert et stort feilgrep i moderne tid. Lurer virkelig på hvem det er? Tror neppe det er Oswald. Jeg er en liten konspirasjonsteoretiker. 8794682[/snapback] hvis du har sett red dawrf, viser det seg at hvis JFK ikke hadde blitt drept ville hele værden gått til helvete Lenke til kommentar
Strider91 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 For oss som ikkje måtte være så priveligerte å ha sett red dawrf, kunne du utdjupe litt? Pressa han for hardt på Soviet til at det var heilt sunt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 setter de i spoiler når han ikke blir drept kommer det ut en sex skandale som gjør at alt går til helvete. Folka fra red dwarf drar frem i tiden og henter JFK som nå er fanget, og de setter han på " Grassy Knoll" og JFK skyter seg selv og derfor er det nå bevist hvordan han døde Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 "Smoke me a Kipper, I’ll be back for breakfast" Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Karen (karene?) som drepte Kennedy. Desidert et stort feilgrep i moderne tid. Lurer virkelig på hvem det er? Tror neppe det er Oswald. Jeg er en liten konspirasjonsteoretiker. 8794682[/snapback] hvis du har sett red dawrf, viser det seg at hvis JFK ikke hadde blitt drept ville hele værden gått til helvete 8795376[/snapback] Det går jo ikke ann å bevise hva som hadde skjedd hvis han ikke hadde død! Og jeg håper ikke du bruker denne filmen til mer... Hørt om Fiction? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Red Dwarf er den mest realistiske serien noen gang lagd men de har et godt poeng, man vet ikke hva som skjer om man forandrer historiske ting. selv ting som virker som det bare kan ha positive følger Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Romerne, som drepte oppimot en billion Jøder.. 8281008[/snapback] Kilde? 8333566[/snapback] Supplement bruker ikke kilder... Er kilder for pyser? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Vel, om det virkelig var en billion jøder rundtom i Romerriket var det kanskje noe fullt. Endret 12. juni 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg vil si at skuddene i Sarajevo er det største feilgrepet Historien noen gang har sett. De satt tross alt i gang en kjede-reaksjon som var mye større enn man kan tenke seg. Jeg vet selvsagt at det var flere viktige faktorer som førte til at den første verdenskrig startet, men det var vel denne hendelsen som fikk "glasset til å renne over". Personlig synes jeg at det er litt rart at folk kaller invasjonen av Sovjet-Unionen under den andre verdens krig et feil steg, det er jo snarere en velsignelse. Man kan jo trygt si at Sovjet-Unionen skal ha en del av æren for at andre verdens krig endte som den endte, nemlig med Nazismens død. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Feilsteg definerast ikkje ut fraa kva me tykkjer er det "riktige", men kva som er feil/ (jf. ordet feilsteg). Difor kan invasjonen av Sovjetunionen vere eit feilsteg sidan Nazi-Tyskland tapte krigen bl.a. pga. feilsteget ved aa freiste aa invadere Sovjetunionen. Eg tykkjer dei viktigaste feilstega under 2. verdskrig er invasjonen av Sovjet og feiltaginga Hitler gjorde ved aa sjaa seg sjolv som ein dyktig haerforar. Ein viktig ting som hindra Nazi-Tyskland maa vere radaren og Spitfire som britane kunne nytte i forsvaret av oya. For baade forste og andre verdskrig burde (burde og burde, fru Blom) resten av Europa/Verda sett Tyskland si auka produksjon av staal, jern og andre materiale som nyttast i produksjon av vaapen. AA ruste opp haeren i Sovjet etter forste verdskrig var eit lurt trekk av Tyskland, men ein daarleg trekk av Sovjet. Kunne kanskje Sovjet/dei allierte tatt knekken paa Tyskland for det vart ein verdskrig om Tyskland ikkje kunne rusta opp haeren sin etter forste verdskrig? (Eg sit paa ein bar paa eit hostell i Wien utan dei saernorske bokstavane og ein del Jaegermeister og ol innabords, saa unskuld for eventluelle tabbar) Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hmm, det må være når jeg tråkka med det ene beinet ned i et kumlokk, mens det andre hang igjen;) Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Et feilsteg fra Hitler sin side: Han sparka ut alle jødiske forskere, forskere som senere bidro til å lage atombomben. Hvis Hitler hadde beholdt disse forskerne, hadde kanskje Nazi-Tyskland fått atomvåpen? Ikke at jeg ønsker noe slikt skulle hendt. Lenke til kommentar
Nyx Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) At den syfilissyke Lenin valgte å gjøre kupp mot demokratiet i Russland og at så mange idealister støttet det. Det førte til regimer som har vært de mest morderiske i menneskehetens historie. Det må være historiens største tabbe. Det første til 148 millioner mord, i tillegg til de som ble drept som en utilsiktet konsekvens av alle disse eksperimentene. Hvis vi antar at Hitler ikke ville vært mulig uten Lenin, så var konsekvensen 169 millioner mord. Last ned gratis E-bok og døm selv: Never Again - Ending War, Democide, & Famine Through Democratic Freedom by Rudolph J. RUMMEL Endret 11. juli 2007 av Nyx Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jesus og Mohammed. Verden kunne klart seg greid uten disse to "profetene". Hinduisme og Buddisme er mye mer fredelige religioner. Kristendom og Islam fortjener en fin plass i søppla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå