Gå til innhold

Pedaler, forsterkere og effekter til EL-gitar?

Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den så en smule komplisert ut (og ganske dyr), vet ikke helt om jeg er i stand til å bruke noe sånt enda. Ettersom hva andre har svart virker det som om det er forsterkeren min som er "problemet".

Den er ikke så fryktelig avanser hvis du leser instruksjonboka.

Bytt VOXen mot for eksempel en POD XT eller en BOSS GT 8. Uansett som nybegynner vil jeg fokusert mer på å lære å spille enn å få riktig utstyr :thumbup:

Lenke til kommentar

Fin den siden der, takk! :) James har hatt en del gitarer ihvertfall..:p

Men så kommer spørsmålet sitt, hvordan den Proco Rat pedalen vil høres ut på VoX'en. Men jeg har fått en del tips også om hvilke effekter og amps på VoX'en jeg kan bruke for å få en lignende lyd.

Vil komme tilbake hvis jeg har fler spørsmål! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kan du ikke bare sette opp presets til alle lydene du vil ha også skifte mellom de ved å bruke det vox pedalbrettet?

7288008[/snapback]

Ikke helt sikker på hva du mener der...Er ingen ekspert på slikt...

Men jeg skal se hvor god lyd jeg kan få ut av Vox'en nå. Så skal jeg legge den ut! :)

Lenke til kommentar
kan du ikke bare sette opp presets til alle lydene du vil ha også skifte mellom de ved å bruke det vox pedalbrettet?

7288008[/snapback]

Ikke helt sikker på hva du mener der...Er ingen ekspert på slikt...

Men jeg skal se hvor god lyd jeg kan få ut av Vox'en nå. Så skal jeg legge den ut! :)

7362299[/snapback]

jo det er jo slik på ad ampene (har 120 vtx versjonen=) at du kan lagre forskjellige programmer. Da kan du lagre et program til hver type lyd du har lyst på, også kan du bruke en slik til å skifte mellom dem når du spiller..

VC4_ph.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...