:utakt Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Har bare lyst til å skryte litt av PS Data. Jeg har ikke all verdens sammenlikningsgrunnlag, men disse menneskene har virkelig forstått en ting eller to når det gjelder kundebehandling, service og leveringstider. 1) Kundebehandling og service. Jeg har en Acer-laptop som er litt over to år gammel, og det har vært litt smårusk med den. Henvendelser til PS Data via e-post tar sjelden mer enn 24 timer å få svar på (første gang, svar på henvendelser går raskere av en eller annen grunn), og de gangene jeg har valgt telefonen har prosessen gått smertefritt da også. Kort ventetid, og blide og serviceinnstilte medarbeidere hver gang. Jeg er storfornøyd. Selv da jeg sendte maskinen i retur og påsto at det måtte være noe alvorlig galt med den (hele maskinen vibrerte hvis jeg brukte strømforsyning og ikke batteri), var det ingen protester. For ordens skyld, problemet viste seg å ligge i stikkontakten min. Altså den som sitter fast på veggen her hos meg. Jeg syns oppriktig synd på teknikeren som skulle prøve å gjenskape den feilen på verkstedet hos PS Data. Hvis du leser dette, unnskyld, unnskyld, unnskyld! Men man regner liksom ikke med at det er feil med stikkontakta.. 2) Leveringstider. Da jeg kjøpte maskinen back in 2004 mener jeg å huske at det tok 4-5 dager fra jeg sendte bestillingen til jeg satt med maskinen foran meg. Nå nylig sendte jeg den inn for en liten service (harddisken måtte byttes - jeg gjør ikke sånt selv. Ti tommeltotter når det kommer til tekniske ting). Jeg sendte maskinen avgårde fra Lillehammer en mandag ettermiddag, og maskinen ble sendt tilbake fra Arendal fredag morgen, samme uke. Det som tar tid her er posten, ikke PS Data. Igjen, knall! Hvis noen av dere ansatte fra PS Data leser her på forumet, så vit at dere gjør en kjempejobb! Jeg vet ikke om dere er billigst, ei heller om dere har det beste utvalget til enhver tid, men servicen dere yter betyr MYE mer for meg som sluttbruker. Det er kanskje unødvendig å fortelle at jeg snakker pent om dere hver gang jeg overhører noen som vurderer å bestille datautstyr? Av det jeg leser her på forumet er det tydeligvis MANGE bedrifter som har ett og annet å lære av dere. Fortsett sånn! Beste hilsen fra en fornøyd kunde. Endret 8. november 2006 av JLa Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Helt enig. Jeg har bare gode erfaringer med psdata. Hyggelige folk og ypperlig service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå