Ping0 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 har bare et lite spørsmål hva er forskjell mellom: port range forward og port forwarding? brukte port range forward når jeg forwarda en del porter, skulle jeg kanskje brukt den andre?+ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Slik eg tolker teksten går det ene ut på at du videresender flere porter kontra en port. Dvs, skal du videresende port 4021-4079 bruker det "port range forward", men dersom du skal kun videresende 4021 bruker du kun "port forwarding". Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Slik eg tolker teksten går det ene ut på at du videresender flere porter kontra en port. Dvs, skal du videresende port 4021-4079 bruker det "port range forward", men dersom du skal kun videresende 4021 bruker du kun "port forwarding". 7247635[/snapback] Tror nok dette er riktig, jeg har port forwarding på 3389 (remote desktop) og dette er en port, noen programmer "ønsker/krever" flere porter for typisk å sende og motta samtidig. En port kan som kjent ikke "betjene" mer enn ett program av gangen. /L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå