Gå til innhold

Hvordan Bli lvl 60 FORT!

Anbefalte innlegg

Questing >>>>> grinding. Har selv nå levla en priest fra 1 til 40 på kort tid. Ved kun å gjøre quester, min /played for øyeblikket er 3 dager og 23 timer.

Det er bevist flere ganger at questing knuser grinding, bl.a. av Joana

han hadde 4 dager 20 timer /played til 60  :)

Ingenting er kjedligere enn å grinde hele veien fra 1-60. Med questing får du mer variasjon som også gir bedre motivasjon og mindre frustrasjon (som hellers fører til at du ikke gidder å spille så mye)

7249444[/snapback]

Om det er kjedelig eller ikke har jo ingenting med saken å si. en quest med elendig drop rate er også forferdelig frustrerende .raskeste vei til 60?.

quester gir god xp men du bruker altfor mye tid på å gå. dessuten når du quester gjør man som regel quester på samme lvl eller 1 til 2 høyere. noe som gjør at det hele også tar lengere tid. og den guiden?? det finnes sikkert 100 andre guider som sier noe annet.

//

tgo

7249707[/snapback]

hva så om en quest har elendig drop rate? saken er at du grinder SAMTIDIG som du oppnår det å fullføre en quest som gir deg masse xp. Det er jo nettopp disse questene man virkelig oppnår fordeler på. Man grinder 3-5000 xp og så får man 3-4000 ekstra xp når man så leverer den inn.

Dessuten er mesteparten av questene lagt opp sånn at du glatt kan fullføre 8-12 quester på en times tid, innefor relativt små områder. Hele tiden mens du beveger deg mellom quester og fullører disse questene dreper du alt du kommer over, for så å returnere til quest-huben når du er ferdig med ALLE questene. Ikke spesielt effektivt å løpe tilbake hver gang man fullfører en quest.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva så om en quest har elendig drop rate? saken er at du grinder SAMTIDIG som du oppnår det å fullføre en quest som gir deg masse xp. Det er jo nettopp disse questene man virkelig oppnår fordeler på. Man grinder 3-5000 xp og så får man 3-4000 ekstra xp når man så leverer den inn.

Da vil du som regel finne mobs som er mye lettere å drepe et annet sted og har du da tjent på det?

noen steder er jo litt spesielle der man gjør kanksje 3 quester på en gang ved å drepe samme mobs, da skal jeg ikke si noe. men mange ganger tjener man kanksje ingenting eller taper på å gjøre en quest fordi det tar såpass lang tid å drepe vær mob i forhold.

//

tgo

Lenke til kommentar

Grinding er sinnsykt kjedelig, ja. Men for meg er det mest effektivt. Med hunteren min lå jeg på ca 50.000 xp/h og nå med roguen ligger jeg på ca 40.000. Jeg merker at med en gang jeg begynner å gjøre quests synker raten en god del. Og jeg tar selvfølgelig kun quests jeg kjenner og ligger "langs veien".

Problemet med questing er at du ofte kommer inn i områder med quest- items både for alliance og horde, så det er alltid en mongo som enten ganker eller må gankes :)

Som igår kveld tok jeg en runde i EPL/WPL for å starte questene der og få et avbrekk fra Ghostene i WS. Det første som skjedde var at jeg kom over en mage og en rogue som regelrett ba om å bli ganket.

Så da "kasta" jeg bort en hel time med å drepe de/ bli drept av de.

En annen sak er jo at det var morsomt, og siden jeg skal rerolle når BC kommer er det ikke noe stress med å bli 60, skaffe FR, bli attuned i øst og vest osv. Synd jeg ikke kom på det litt før :p

Lenke til kommentar

Som over hadde psilocybe- Questing går kjappere.

Jeg prøvde en prest som jeg tok 5 Quest på og ingen yrker.

På 9,0 dager played hadde jeg 6/8 T1

Om du skal gjøre Quest , drep deg på veg dit og på veg fra.

Ikke finn på å mount eller løp på vegen for å levere.

Endret av War
Lenke til kommentar

Faktisk er quest grinding BEVIST raskest (ta alle questene i en sone gjør alle så lever)

Den huntern som gjorde 1-60 på 4d og 12hours questa 90% og grinda 10%.

Han grindet også en hunter 100% fra 1-60 og brukte da 8 days /played.

Brukte James level guide og brukte 8 days /played til 60 med min priest, men der har jeg iallfalll 24-30 timer med afkbot (sjuke køer på vek nilash så afkbot var noe alle brukte)

BRUK JAMES LEVELING GUIDE!

Lenke til kommentar
Med 7x lvl60 og 1x lvl59 under beltet.. questing går kjappere. Selvfølgelig unngår man questene med notorisk lave droprates, og elitequests hvor man må slå seg sammen med noen.

7249799[/snapback]

du må da kjede deg virkelig å lage 7 charactere o.O

hvorfor ikke fokusere på 1 eller 2 character(e) å få den drit bra gear

Lenke til kommentar

Husker min første level 60...levla på 11 days 5 hours 11 mins i /played.

Selv tok det meg en måned nøyaktig IRL.

og så lagde jeg en ¨ny character på 10 Days 3 hours 24 mins.

Og det var på underkant av 3 og en halv uke.

Hva jeg gjorde var å ta så mange quests du kan i et område, uansett hvor lavdroprate de hadde eller ikke.

Og så tok jeg aldri å leverte et quest av gangen, leverte alle på en gang gikk tilbake med Follow up questene.

Og sånn fikk jeg utrolig fort gull og items (og level).

Selvsagt godt med rep også, pluss at du får faktisk muligheten til å få litt erfaring i spillet.

Ta gjerne instances ofte instance farming er en fin måte å få level på også, så det er sagt.

Er mange grinde speedlevel måter, men det lønner seg ikke om du skal grinde mobs til lvl 60.

Da går du glipp av mye rep og prequests ;)

Lenke til kommentar
Burde vel nevnes at en god talent-point spec også kan ha utrolig mye å si for hvor fort du levler.

7290883[/snapback]

Stemmer det. Var engang i en gruppe i Jintha'alor i Hinterlands. Presten der nekta plent å heale, for han hadde vært Holy- build fra lvl 10 til 48 (hans level da) og nå skulle han dps'e litt i noen levler :p

Jeg spurte hvorfor i alle dager han levlet som Holy, og det var fordi han ville få gruppe enklere :roll:

Så spurte jeg om han visste at han kunne heale med shadow- build, men det svarte han aldri på.

Virka som han trodde man ikke kunne heale i det hele tatt om man hadde shadow- spec :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis du har gått igjennom spillet flere ganger og vet hvor de riktige questa er uten å følge enn guide som Jamie (eller hva nå han heter) sin er nok questing fort nok, men hvis du spør på et forum så har du vel neppe det, eller hva?

Spør deg selv, er det morsommere å drepe masse mobs og prøve og gå fortere enn du har gjort før eller gjøre kun de questa du leser om i en guide som attpåtil forteller deg ALT om hvordan du skal gjøre questet. Halvparten av moroa med quests er jo å gjøre dem.

WoW er ment for å ha det morsomt å gjøre hva du vil. Gjøre det en guide sier hele tiden er kjedelig.

Lenke til kommentar
Hvis du har gått igjennom spillet flere ganger og vet hvor de riktige questa er uten å følge enn guide som Jamie (eller hva nå han heter) sin er nok questing fort nok, men hvis du spør på et forum så har du vel neppe det, eller hva?

Spør deg selv, er det morsommere å drepe masse mobs og prøve og gå fortere enn du har gjort før eller gjøre kun de questa du leser om i en guide som attpåtil forteller deg ALT om hvordan du skal gjøre questet. Halvparten av moroa med quests er jo å gjøre dem.

WoW er ment for å ha det morsomt å gjøre hva du vil. Gjøre det en guide sier hele tiden er kjedelig.

7293367[/snapback]

Amen...

Men for dem som har vært på lvl 60 en gang vil gjerne konkurere med seg selv å sammenligne resultatene på klassene ;) (Iallefall gjorde jeg så)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...