^fmj Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I løpet av de siste dagene har samme mailadresse prøvd å adde meg til msn cirka 10 ganger. Har avvist forespørselen, men den dukker opp igjen etter en stund. Kan det være noe form spyware e.l som er skyld i dette? Har scannet og har ikke funnet noe alarmerende. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 her fått masse russere eller tyrkere eller noe sånt som har lagt meg til.. vet ikke om det er no spyware hakke skjekka kanskje jeg burde Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Den kom idag igjen, får ingen treff på emailadressen når jeg søker på google, det kan jo tyde på at det ikke er noe spyware med i bildet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 har vert en haug meed homoer som har prøvd å legge til meg på msn. De påsto at de hadde fått adressa mi på sol.no chatten... men har du godtatt duden, og så slettet den? det kan sikkert være noen som har huket tak i adressen din, og laget ettellerannet som skal legge til deg, og så spamme degmed reklame elns, en form for en bot elns... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Før fikk jeg mange tyrkere på msn Hvær gang jeg logga inn, var det vel en 4-5 som hadde lagt meg til, prøvde å godta noen, og de pratet faktisk Forsto lite da, men noen kunne litt engelsk.. Spurte aldri hvor de fant mailen min though Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Har ikke godttatt nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå