Sorbon Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hei! Jeg er altså da kommet i den posisjonen at jeg skal hjelpe min mor med å finen musikk til trening. Hun vil gjerne ha pop som man kan gå fort til. Noe som ikke er mitt sterkeste felt Så har dere noen gode forslag å komme med. Har sett tråden med musikk som gir adrenalin følelse, men det er ikke slik musikk hun vil ha. Så ikke kom med innlegg om det. Takk for alle forslag på forhånd Endret 8. november 2006 av Sorbon Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fleetwood Mac Grateful Dead Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det finnes tråder om dette emnet allerede. En av dem finner du her. Søkefunksjonen kan hjelpe deg med mye rart Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Okei takk Gadd ikke søke så mye i går skjønner du. Var dessuten lit stressa Endret 9. november 2006 av Sorbon Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Bonnie Tyler - Holding out for a hero Den bør passe perfekt for moren din Ikke helt min smak, men ganske bra rytme. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 call on me. he he. nei den er litt veldig dårlig. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det bør ikke være så mye taktskifter i treningsmusikk, hvis din mor har egen musikk så finner du vel noe som passer. Prøv Gluecifer, Big Bang og Amulet. Selv liker jeg å trene til musikk jeg hører på til vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå