Barista Bob Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 1. Det de sier er at i serien så er pullo avkommet av to slaver og skulle ikke vært i den romerske hæren.2. De har ikke med karen som ikke fikk tømt skattekammeret i serien. 3. En veldig kort kampanje da 4. Enig. 7604399[/snapback] Sant, jeg leste feil... Men tror allikevel at det ikke var umulig for en slave. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Såkalte orgier har ingenting å gjøre med det vi kaller orgier i dag. Orgier slik de var i de dager var slik at kvinner samlet seg og løp etter ville dyr, harer etc. og spiste dem o.l. Ganske grotesk Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Men fremdeles ganske fasinerdende Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 jeg tror det er ganske historisk korrekt, man vet jo aldri 100% hvordan det var og kanskje dem gjettet og fikk riktig ? (usannsynlig jada ;D). Men uansett, beste serien som finnes nå til dags, synd at det slutter i sesong 2... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 jeg tror det er ganske historisk korrekt, man vet jo aldri 100% hvordan det var og kanskje dem gjettet og fikk riktig ? (usannsynlig jada ;D). Men uansett, beste serien som finnes nå til dags, synd at det slutter i sesong 2... 7785445[/snapback] Hva? Skal det bare bli to sesonger? Vedder på at Pullo og Vorenus fester jesus til korset. Lenke til kommentar
alinor Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hva er det du forventer at de Vorenus og Pullo skal leve i over 100 år? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hva er det du forventer at de Vorenus og Pullo skal leve i over 100 år? 7792897[/snapback] sånn som serien behandler de; ja! Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Litt trist at de slurver med historien, men serien er ellers by far den beste som er ute nå Får håpe den blir slik en kassasuksess at det kommer atter en oppfølger. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Litt trist at de slurver med historien, men serien er ellers by far den beste som er ute nå Får håpe den blir slik en kassasuksess at det kommer atter en oppfølger. 7996207[/snapback] Er ikke helt enig i at de slurver. eksempler...? Tror mye er nøye gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Rome er den mest historisk korrekte "historiske" serien som går på skjermene nå. Det er også den dyreste serien som er laget hittil, punktum. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Rome er den mest historisk korrekte "historiske" serien som går på skjermene nå. Det er også den dyreste serien som er laget hittil, punktum. 8001778[/snapback] Begynner å bli litt lei av at du skal avslutte alle gode diskusjoner med en "Feonar-vennlig" konklusjon vær eneste gang. Selv om jeg er enig med deg har, vil jeg gjerne høre andres meninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå