Prebo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Eneren og femmeren er bedre, men treeren er på en god tredjeplass (logisk nok.. ) Kanskje sekseren blir enda bedre? 8367394[/snapback] Helt enig med deg. 1'ern er desidert best, med 5'ern på en god andreplass. Tror ikke 6'ern kan bli like bra, selv om det er endel episoder igjen. 3'ern og er ufattelig god, spesielt første gangen en ser den. Vil anbefale en å se de kronologisk, iom at det er endel mennesker som kommer og går, og historien går videre ol. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Etter min mening er 3'eren blant de aller beste.. Handlingen er original og genial.. Mange av våre kjernepersoner fra 24 er involvert.. Kombinasjonen Jack og Tony er nice.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Har faktisk gjensyn med denne sesongen nå, og den er virkelig fantastisk. Stingoperasjonen litt ute i sesongen var glimrende, jeg liker at Jack har en sidekick i Chase, hotellhistorien med Michelle er herlig og Steven Saunders er en av 24-historiens aller beste skurker. Jeg anbefaler absolutt alle å se sesong 3 på nytt! Det som gir 24 en fordel i forhold til serier som feks. Lost og Prison Break. Hver sesong står så utrolig godt for seg selv og har etter min mening en høyere gjensynsverdi. Endret 12. november 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har faktisk gjensyn med denne sesongen nå, og den er virkelig fantastisk. Stingoperasjonen litt ute i sesongen var glimrende, jeg liker at Jack har en sidekick i Chase, hotellhistorien med Michelle er herlig og Steven Saunders er en av 24-historiens aller beste skurker. Jeg anbefaler absolutt alle å se sesong 3 på nytt! Det som gir 24 en fordel i forhold til serier som feks. Lost og Prison Break. Hver sesong står så utrolig godt for seg selv og har etter min mening en høyere gjensynsverdi. Den støtter jeg.. Å se sesong 3 vil gi de fleste mye glede og spenning uansett om de har sett alle sesongene 24 ganger, eller om de aldri har vært borti 24.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sitter og ser sesong 3 nå om dagen og er akkurat halvveis, og det er så ufattelig spennende at jeg nesten ikke klarer å rive meg løs. Prøver å holde meg til 2 episoder om dagen, og så langt har det gått greit. Begynte ikke å følge med 24 før sesong 6 , og fant serien så bra at jeg måtte kjøpe inn de andre sesongene på dvd. Serien er vel og bra på tv, men det er jo så uendelig mye bedre å se på en storskjerm(92") og skikkelig surround Har selvfølgelig sett sesong 1 og 2, og er som sagt i gang med sesong 3. Og til nå har jeg vanskelig for å velge hvilken av sesongene jeg har sett er den beste. Alle er så fantastiske, og ennå har jeg til gode å se sesong 4 og 5 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Gled deg til andre halvdel av sesong 3. Langt bedre enn første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå