666=TRIPPLE-SEX Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei. Spurte for en stund siden om det gikk an å hoppe rett til sesong 5 av 24 uten å ha sett noen av de tidligere sesongene på diskusjon her og jeg fikk klar anbefaling om å se de tidligere sesongene først. Søkte på sesong 3 av 24 på forumet men jeg fant det ikke, så om dette er en unødvendig tråd så beklager jeg det. Anyways har kommet godt i sesong 3 av 24 nå og jeg må bare si at det er en ufattelig bra tv serie, og lurte dermed på hva andre synes om denne sesongen da. Er det den beste? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Personlig liker jeg sesong 2 best, men 3 er også veldig bra. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Startet personlig rett på sesong 5 og det funket bra, men har som mål å få sett ferdig de tidligere sesongene før sesong 6 kommer i gang Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg startet på sesong 1 og så dem kronologisk. Det går nok bra å bare starte rett på sesong 5, men du mister jo mye da. Blir ikke det samme. Selv har jeg vanskelig for å plukke ut EN favorittsesong. Alle er jo så bra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg synes det toppet seg med 3'ern .. .. så synes jeg det gikk bare nedover... Men SKAL man se ALLE, så begynner man med 1'ern.. har man tenkt til å se 4'ern, så ser man ikke 5'ern først.. osv.. Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg synes det toppet seg med 3'ern .. .. så synes jeg det gikk bare nedover... Men SKAL man se ALLE, så begynner man med 1'ern.. har man tenkt til å se 4'ern, så ser man ikke 5'ern først.. osv.. 7248657[/snapback] 1-3 kan betegnes som en trilogi, og det samme blir vel 4-6 (i enda større grad). Så enten starter du på sesong 1, eller 4. Og iogmed at du er på sesong 3 så anbefaler jeg bare at du ser ferdig sesong 3. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg synes det toppet seg med 3'ern .. .. så synes jeg det gikk bare nedover... Men SKAL man se ALLE, så begynner man med 1'ern.. har man tenkt til å se 4'ern, så ser man ikke 5'ern først.. osv.. 7248657[/snapback] 1-3 kan betegnes som en trilogi, og det samme blir vel 4-6 (i enda større grad). Så enten starter du på sesong 1, eller 4. Og iogmed at du er på sesong 3 så anbefaler jeg bare at du ser ferdig sesong 3. 7248896[/snapback] hvorfor mener du det? det er jo et klart brudd mellom sesong 4 og 5 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor med tanke på at de knerter en drøss med hovedpersoner allerede i første eisode Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ville absolutt anbefalt og sett serien i rekkefølge, sesong for sesong. Jo bedre forhold man har til de forskjellige characterne, så mer vil det "svi" når noen av dem dør f.eks. Ved siden av Prison Break er 24 den beste serien jeg noengang har sett, og også den mest nervepirrende. Synes absolutt ikke de seneste sesongene har dabbet av noe, de klarer og holde intensiteten og spenningen oppe hele tiden, og jeg gleder meg villt til januar (sesong 6)... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sesong 3 av 24 er den som er svakeste sesongen av dem alle, vil si at Sesong 1 er best, så 2, så 5, så 4 og tilslutt 3. Savnet PXXXX(dere som ikke har sett ses.5) i 5'ern, men ble tilføyet flere gode karakterer i 5'ern. Veldig bra plott! Sesong 6 ser ut til å bli en skikkelig knall sesong, med mye større budskjett enn i fjor, for håpe at de går for 50 minutter, og gjør det hele litt mer voksent 24 på HBO hadde vært villt! Men, ser frem til den, fett at XXXXXXX er president! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Sesong 1 er VANVITTIG bra. Synes du skal starte med den uansett hvilke andre du har tenkt til å se senere. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Syntes faktisk sesong 5 er best. Hva skjer i sesong 3 igjen? Er det viruset? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Den sesongen med viruset (husker ikke hvilken) er den beste. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Sesong 3 er den med viruset ja. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Hva i satan skjer med Nina Myers ? Har kommet halveis i sesongen nå også slipper hu unna. Jeg driter i om det blir spoila noe om sesong 3 i denna tråden så lenge det ikke slipper inn spoilere om sesong 4 og 5. Psycho Serial Killer Jack Bauer ftw. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 1-3-5-4-2 i den rekkefølgen synes jeg er best. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Sesong 5 er best. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Syntes faktisk sesong 5 er best. Hva skjer i sesong 3 igjen? Er det viruset? 7257215[/snapback] Jepp sesong 3 er det med viruset. Btw er David Palmer president i Sesong 5? Er på sesong 4 nå, og foreløpig er jeg ikke så fornøyd med sesongen. Er jo sånn jalla bin laden sesong jo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Sesong 4 blir mer interessant etterhvert IMO. Palmer er ikke president i sesong 5. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvordan er sesong 1, jeg skal begynne å se den i morgen, en episode per dag samt som jeg følger med på sesong 6... Jeg har sett alle seongene untatt sesong 1, så jeg har mistet noen ting som jeg nok brude få med meg... Men lønner det seg å ofre 45 min per dag for å se den? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Eneren og femmeren er bedre, men treeren er på en god tredjeplass (logisk nok.. ) Kanskje sekseren blir enda bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå