Gå til innhold

24 sesong 3

Anbefalte innlegg

Hei. Spurte for en stund siden om det gikk an å hoppe rett til sesong 5 av 24 uten å ha sett noen av de tidligere sesongene på diskusjon her og jeg fikk klar anbefaling om å se de tidligere sesongene først.

Søkte på sesong 3 av 24 på forumet men jeg fant det ikke, så om dette er en unødvendig tråd så beklager jeg det.

Anyways har kommet godt i sesong 3 av 24 nå og jeg må bare si at det er en ufattelig bra tv serie, og lurte dermed på hva andre synes om denne sesongen da.

Er det den beste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det toppet seg med 3'ern .. .. så synes jeg det gikk bare nedover... Men SKAL man se ALLE, så begynner man med 1'ern.. har man tenkt til å se 4'ern, så ser man ikke 5'ern først.. osv..

7248657[/snapback]

1-3 kan betegnes som en trilogi, og det samme blir vel 4-6 (i enda større grad). Så enten starter du på sesong 1, eller 4. Og iogmed at du er på sesong 3 så anbefaler jeg bare at du ser ferdig sesong 3.

Lenke til kommentar
Jeg synes det toppet seg med 3'ern .. .. så synes jeg det gikk bare nedover... Men SKAL man se ALLE, så begynner man med 1'ern.. har man tenkt til å se 4'ern, så ser man ikke 5'ern først.. osv..

7248657[/snapback]

1-3 kan betegnes som en trilogi, og det samme blir vel 4-6 (i enda større grad). Så enten starter du på sesong 1, eller 4. Og iogmed at du er på sesong 3 så anbefaler jeg bare at du ser ferdig sesong 3.

7248896[/snapback]

hvorfor mener du det?

det er jo et klart brudd mellom sesong 4 og 5

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
med tanke på at de knerter en drøss med hovedpersoner allerede i første eisode
Lenke til kommentar

Ville absolutt anbefalt og sett serien i rekkefølge, sesong for sesong. Jo bedre forhold man har til de forskjellige characterne, så mer vil det "svi" når noen av dem dør f.eks.

Ved siden av Prison Break er 24 den beste serien jeg noengang har sett, og også den mest nervepirrende. Synes absolutt ikke de seneste sesongene har dabbet av noe, de klarer og holde intensiteten og spenningen oppe hele tiden, og jeg gleder meg villt til januar (sesong 6)...

Lenke til kommentar

Sesong 3 av 24 er den som er svakeste sesongen av dem alle, vil si at Sesong 1 er best, så 2, så 5, så 4 og tilslutt 3. Savnet PXXXX(dere som ikke har sett ses.5) i 5'ern, men ble tilføyet flere gode karakterer i 5'ern. Veldig bra plott!

Sesong 6 ser ut til å bli en skikkelig knall sesong, med mye større budskjett enn i fjor, for håpe at de går for 50 minutter, og gjør det hele litt mer voksent :p 24 på HBO hadde vært villt! :D Men, ser frem til den, fett at XXXXXXX er president!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...