Exerqtor Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har et "litte" problem med catalysten min.. Når jeg prøver å gå inn på catalyst controll center så kommer den her feilmeldinga opp: Vist jeg trykker på lukk så kommer det ikke opp noe controll center, men vist jeg ikke lukker den så kommer det opp å jeg kan gjøre det jeg skal også trykke på ok.. Men når jeg trykker på lukk for å få vekk ruta igjen så forsvinner ATI logo'n fra system feltet osv.. Kommer vell opp 3 sånne ruter etter hverandre.. Kan hende den feilmeldinga kommer opp når jeg skal starte spill også, men det har ikke skjedd så ofte.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har et "litte" problem med catalysten min.. Når jeg prøver å gå inn på catalyst controll center så kommer den her feilmeldinga opp: Vist jeg trykker på lukk så kommer det ikke opp noe controll center, men vist jeg ikke lukker den så kommer det opp å jeg kan gjøre det jeg skal også trykke på ok.. Men når jeg trykker på lukk for å få vekk ruta igjen så forsvinner ATI logo'n fra system feltet osv.. Kommer vell opp 3 sånne ruter etter hverandre.. Kan hende den feilmeldinga kommer opp når jeg skal starte spill også, men det har ikke skjedd så ofte.. 7247107[/snapback] Hei hadde samme problem, installer eldre versjon av Net framework om du bruker 2.0, jeg gjorde det og feilmeldingen forsvant. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Eventuelt bytt til omegadrivers! Dei er geniale! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Eventuelt bytt til omegadrivers! Dei er geniale! 7247555[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 http://www.omegadrivers.net/ Geniale drivere. Lenke til kommentar
Exerqtor Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Laster det ned å tester nå.. Best får deg at det funker Får håpe det funker Må jeg slette Catalyst driver'n forresten? Endret 8. november 2006 av Exerqtor Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Enkleste, som jeg alltid har gjort, er å kun installere driveren fra ATi (Velger Advanced og huker vekk CCC under install) og kun bruker ATi Tray Tools for tweaking osv. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det ExcaliBuR sier kan anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Exerqtor Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Ok, får gjøre det vist det blir noen feil med Omega driver'n.. Funker bra hittil;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå