Gå til innhold

Uggent Catalyst problem!

Exerqtor

Anbefalte innlegg

Har et "litte" problem med catalysten min.. Når jeg prøver å gå inn på catalyst controll center så kommer den her feilmeldinga opp:

ati-prob.JPG

Vist jeg trykker på lukk så kommer det ikke opp noe controll center, men vist jeg ikke lukker den så kommer det opp å jeg kan gjøre det jeg skal også trykke på ok.. Men når jeg trykker på lukk for å få vekk ruta igjen så forsvinner ATI logo'n fra system feltet osv.. Kommer vell opp 3 sånne ruter etter hverandre.. Kan hende den feilmeldinga kommer opp når jeg skal starte spill også, men det har ikke skjedd så ofte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et "litte" problem med catalysten min.. Når jeg prøver å gå inn på catalyst controll center så kommer den her feilmeldinga opp:

ati-prob.JPG

Vist jeg trykker på lukk så kommer det ikke opp noe controll center, men vist jeg ikke lukker den så kommer det opp å jeg kan gjøre det jeg skal også trykke på ok.. Men når jeg trykker på lukk for å få vekk ruta igjen så forsvinner ATI logo'n fra system feltet osv.. Kommer vell opp 3 sånne ruter etter hverandre.. Kan hende den feilmeldinga kommer opp når jeg skal starte spill også, men det har ikke skjedd så ofte..

7247107[/snapback]

Hei hadde samme problem, installer eldre versjon av Net framework om du bruker 2.0, jeg gjorde det og feilmeldingen forsvant. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...