Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Heisann, jeg leter etter flere folk å spille Splinter Cell Double Agent med, og hadde vært kult om noen her hadde vært interesert i å ta et par kamper 3vs3 Hvis du er interesert er det bare å legge meg til på Live, gamertagen min er : Stavaas Endret 8. november 2006 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Heisann,jeg leter etter flere folk å spille Splinter Cell Double Agent med, og hadde vært kult om noen her hadde vært interesert i å ta et par kamper 3vs3 Hvis du er interesert er det bare å legge meg til på Live, gamertagen min er : Stavaas 7246811[/snapback] http://Sc-norge.net Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ah, takker, lærte jeg noe nytt i dag også =] Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er intressert Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er veldig interessert i co-op siden klanen min ikke har så alt for mange som spillter SC DA Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Bare å legge meg til, og hvis dere har gjort det allerede er det bare å sende på meg melding eller inviter meg til en chat, så avtaler vi noe =] Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Noen som vil samarbeide på å ta co-op missions? Jeg mangler gull på nr. 12, 16 og 17. Kan hjelpe til med andre missions også... Send meg PM her eller på live. Vennelisten min er full for øyeblikket, men skal prøve å rydde litt plass. Endret 11. november 2006 av Clausn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå