FelaroN_ Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Som topicen sier, så sliter jeg med å få teksten til å være ordentlig ? Og akkurat som mods, så funker ikke å starte campaign, det hopper bare ut til hovedmenyen for så å nekte meg tilbake til det stedet hvor jeg velger factions osv . any help ? har: ATI Radeon X1900XTX 512MB 4096 MB DDR Corsair AMD FX-60 2.6 GHz dual core Soundblasters - Audigy SE Endret 8. november 2006 av FelaroN_ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Hei FelaroN_! Jeg har postet problemet ditt på to andre forum nå, men jeg tror jeg har funnet løsningen på tekstproblemet hvertfall i en tråd nå. http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm...topicID=8.topic Screen-Shot: img243.imageshack.us/img2...txtfd0.gif Solution: Update to latest video drivers or go to your Catalyst Control Center and disable Catalyst AI. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 godt jobba, skulle til å spøre om det bare var slik i menyen og ikke på kampanjen, men det ser jo ut som du fikk fiksen fra TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Da har Mr. FelaroN_ sagt ting virker som det skal, men FelaroN_: Jeg tror som sagt ikke at problemet med at kampanjen ikke ble startet ble forårsaket på grunn av at du endret på tekstfilene, jeg tror det hadde noe med tekstproblemet å gjøre. Så ta en backup av descr_strat.txt og prøv å endre igjen, om det da fucker seg til igjen si i fra her og flytt backupn tilbake igjen og overskriv. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Will do, after I played some hours hehe Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 9. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 fant ut at det var når jeg enten skiftet på show turns in years eller når jeg skiftet turns til et eller annet, det var hovedgrunnen til at jeg datt ut. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hm, endret du på både show_date_as og timescale: ? Husk forøvrig at det må skrives 1.0 og ikke 1 eller 1,0. show_date_as_years timescale: 1.0 det må vel bli riktig? Om dette ikke virker er det jo ikke akkurat gode nyheter for moddere. Endret 9. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 En bøling usaklige innlegg og kommentarer til disse er slettet, og ferie er utdelt. Et tips til senere, don't feed the troll AtW Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Takktakk Hjelpen kom tilslutt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) @FelaroN_: Se gjennom her: http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm...icID=5923.topic er mulig at det skal være kun ;show_date_as_turns altså kun sette ; foran, hvertfall slik jeg forstå det og at det skal være to tall. 1.00 i stedet for 1.0 på timescale. Endret 9. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå