Peterpan73no Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bildet er av en kompis som dykker. Har ikke behandlet bildet nevneverdig kun beskåret litt og auto levels i photoshop. Bildet er tatt under et dykk ved Norges nordligste flyplass. Dere glupe hoder kan jo gjette på hvor den ligger og hva den heter Lenke til kommentar
simpson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Banak? Fint bilde, men jeg liker ikke det brune helt nederst. Jeg synes du burde ta med mer av det eller kutte det helt ut. Hva slags kamera bruker du? Lenke til kommentar
The Gundersen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Banak?Fint bilde, men jeg liker ikke det brune helt nederst. Jeg synes du burde ta med mer av det eller kutte det helt ut. Hva slags kamera bruker du? 7247511[/snapback] Høyreklikk, "Egenskaper for bilde..." gir følgende info: Bilderetning: 1Dato og tid for siste filendring: 2005:07:09 12:43:01 Opptaksutstyr produsert av: Canon Bildeopptak gjort med modell: Canon DIGITAL IXUS 400 Eksponeringstid: 0.008 Blendertall: 2.8 Lukkertid: 6.96875 Blenderåpning: 2.96875 Eksponeringsavvik: 0 Største blenderåpning: 2.96875 Målemodus: 5 Blits: 24 Brennvidde: 7.40625 X-oppløsning i fokalplanet: 8114.29 Y-oppløsning i fokalplanet: 8114.29 Oppløsningsenhet i fokalplanet: 2 Målemetode: 2 Egendefinert gjengivelse: 0 Eksponeringsmodus: 0 Hvitbalanse: 0 Digital zoomverdi: 1 Motivtype: 0 Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 I en av hans tidligere tråder nevnes det at det er ett Ixus 400 og ett undervannshus. Bildet er helt OK det, men ikke spennende nokk for meg, dog sikkert ett gøyalt minne for dere som var der. Det at bildet er tatt undervann og dermed er litt spesielt, gjør ikke at det stilles mindre krav til innhold, og slike bilder av dykkere i denne positur og vinkel har vi sett tusen av. Greit bilde, ikke så spennende, og langt på nær like kreativt som det av torsken din Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Banak?Fint bilde, men jeg liker ikke det brune helt nederst. Jeg synes du burde ta med mer av det eller kutte det helt ut. Hva slags kamera bruker du? 7247511[/snapback] ikke Banak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå