tharshan Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Hatt ett par 'uheldige hendelser' der o-ringen har enten har sprukket eller glidd ut av posisjon mellom nippelen og selve blokka. Mitt råd er: bruk alltid gjengetape! Den gummien som o-ringer er laget av har begrenset levetid desverre. Og bruk avionisert vann (batterivann), skulle uhellet være ute så overlever hardwaren høyst sannsynlig. 7259305[/snapback] Eg har sterilt vatn+ frost veske. Har fått vatn på skjermkortet. Vil skjermkortet overleve? vil vatnen leide straum? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Kan du bokmål eller skrive rein nynorsk? Ikke frekt ment men... 7259181[/snapback] Hehe Får då 5 på stil skriving og sånt! både på bokmål og nynorsk! Hehe. Men det er ikkje altid eg klarar å skrive "reint", særleg om data ting Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hatt ett par 'uheldige hendelser' der o-ringen har enten har sprukket eller glidd ut av posisjon mellom nippelen og selve blokka. Mitt råd er: bruk alltid gjengetape! Den gummien som o-ringer er laget av har begrenset levetid desverre. Og bruk avionisert vann (batterivann), skulle uhellet være ute så overlever hardwaren høyst sannsynlig. 7259305[/snapback] Eg har sterilt vatn+ frost veske. Har fått vatn på skjermkortet. Vil skjermkortet overleve? vil vatnen leide straum? 7259328[/snapback] Ja. Hvis du ikke en gang gidder å ta av slangene, så kan du heller ikke regne med å få mye hjelp her... Btw, trippelposting er ikke nødvendig Endret 10. november 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Og det er vanskeleg å skru på nipplane, då slangane også vil svinge på seg! 7259320[/snapback] Følg rådet lengre opp her; ta av slangene og gjør en skikkelig jobb med en gang. Ikke noe er verre enn i etterkant sitte å lure på om/hvor det lekker.. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Og det er vanskeleg å skru på nipplane, då slangane også vil svinge på seg! 7259320[/snapback] Følg rådet lengre opp her; ta av slangene og gjør en skikkelig jobb med en gang. Ikke noe er verre enn i etterkant sitte å lure på om/hvor det lekker.. 7259438[/snapback] jaaaa, skjøna det, men eg får ikkje av slangane!!! Det er omtrent umulig å ta den av. Har dokke tips til korleis eg kan få den av? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kommer litt an på hva slags slanger det er, men hvis du varmer de opp med varmt vann (fra springen) eller med en hårføner kommer de normalt lett av. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Kommer litt an på hva slags slanger det er, men hvis du varmer de opp med varmt vann (fra springen) eller med en hårføner kommer de normalt lett av. 7259512[/snapback] Men går det greit å montere på dei igjen då? Har desse slangane http://www.microplex.no/product.aspx?pid=K...608&mcat=14s281 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ja, då har eg løst problemet mitt. Nipplane var laus så eg skrudde på dei og vrei blokka 180grader. så har maskina stått heil kvelden og gått rundt og det er null lekkasje. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå