Gå til innhold

apogee blokka leker!

Anbefalte innlegg

Hatt ett par 'uheldige hendelser' der o-ringen har enten har sprukket eller glidd ut av posisjon mellom nippelen og selve blokka. Mitt råd er:  bruk alltid gjengetape!

Den gummien som o-ringer er laget av har begrenset levetid desverre.

Og bruk avionisert vann (batterivann), skulle uhellet være ute så overlever hardwaren høyst sannsynlig.

7259305[/snapback]

Eg har sterilt vatn+ frost veske. Har fått vatn på skjermkortet. Vil skjermkortet overleve? vil vatnen leide straum?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hatt ett par 'uheldige hendelser' der o-ringen har enten har sprukket eller glidd ut av posisjon mellom nippelen og selve blokka. Mitt råd er:  bruk alltid gjengetape!

Den gummien som o-ringer er laget av har begrenset levetid desverre.

Og bruk avionisert vann (batterivann), skulle uhellet være ute så overlever hardwaren høyst sannsynlig.

7259305[/snapback]

Eg har sterilt vatn+ frost veske. Har fått vatn på skjermkortet. Vil skjermkortet overleve? vil vatnen leide straum?

7259328[/snapback]

Ja. Hvis du ikke en gang gidder å ta av slangene, så kan du heller ikke regne med å få mye hjelp her... :ermm:

Btw, trippelposting er ikke nødvendig

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Og det er vanskeleg å skru på nipplane, då slangane også vil svinge på seg!

7259320[/snapback]

Følg rådet lengre opp her; ta av slangene og gjør en skikkelig jobb med en gang.

Ikke noe er verre enn i etterkant sitte å lure på om/hvor det lekker..

7259438[/snapback]

jaaaa, skjøna det, men eg får ikkje av slangane!!! Det er omtrent umulig å ta den av. Har dokke tips til korleis eg kan få den av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...