MrL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) dette er min fremtidligere pc. Skal bestille i morra, trenger meniger nå! - Passer alt? - PSU god nok? Budskjettet har alerede gått over grensa, men men..dette Endret 8. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Alt så ut til å passe bra, fint oppsett. PSU holder nok Men grafikkortet har jeg aldri hørt om Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Men hva er forskjellen på MSI, XFX og alt det der? Hva er best? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Oppsettet ser fint ut Men grafikkortet har jeg aldri hørt om 7246835[/snapback] http://www.hardware.no/nyheter/skjermkort/...0_lansert/33243 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ok, lansert i dag, ikke noe rart jeg ikke har hørt om det Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hvis man ikke er helt blåst har man fått med seg dette det er bra ut det. skal du overklokke bør du ha bedre ram... Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Men hva er forskjellen på MSI, XFX og alt det der? Hva er best? 7246882[/snapback] Forskjellige produsenter av grafikkortene. Hva som er best er vel i stor grad subjektivt? XFX som du nevnte overklokker ofte kortene sine fra fabrikken, samtidig mens du beholder garantien, noen foretrekker sånt. Som regel er det ikke voldsomt stor forskjell fra merke til merke, men det kan være alt fra små forskjeller i klokkehastighet til pakken som følger med etc. Endret 8. november 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Okei takk for svar. Skal ikke overclokke nei. Får kjøpe pcen i morgen eller over i morgen, selvom GTS kortene sikkert er utsolgt da. ER komplett greie på levringstid når ting er utsolgt? Når f.eks. antatt leveringstid til oss: 10 dager) eller Ikke på lager. Bekreftet 30 stk 2006-11-15 Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Begge pcene så jo bra ut Du kommer til og bli en av de første med det skjermkortet Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Takk! Endelig noen som sier noe positivt om handlevognene mine;) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 OMG LOL og safte suse. Naice grafikkort da Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 OMG LOL og safte suse. Naice grafikkort da 7247208[/snapback] Vet..er helt i 100 jeg nå ass..Håper det bare ikke blir utsolg innen i morgen.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Men viktig: Trenger man nettverkskort for å få internett? Følger dette med? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 nettverkskort er integrert i hovedkortet så det trenger du ikkje tenke på. men når du først skal bruke peng så ville EG lagt et laken til i minne og kjøpt corsair, ocz, kingston eller crucial (dei med alukjølerar på) men om det har stort for seg må du spør nåken andre om Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 OMG LOL og safte suse. Naice grafikkort da 7247208[/snapback] Vet..er helt i 100 jeg nå ass..Håper det bare ikke blir utsolg innen i morgen.. 7247221[/snapback] Vis de blir utsolgt fort så kommer de nok snart inn igjen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 OMG LOL og safte suse. Naice grafikkort da 7247208[/snapback] Vet..er helt i 100 jeg nå ass..Håper det bare ikke blir utsolg innen i morgen.. 7247221[/snapback] Vis de blir utsolgt fort så kommer de nok snart inn igjen 7247320[/snapback] Hehe ja spørs det da. Skal vel bestille i morgen kveld, så spørs om jeg får denne pcen over helga.. Lenke til kommentar
heerm Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 RAM Jeg personlig ville ha gått for rammen (vist ovenfor) her - enkelt og greit for kvaliteten sin skyld og når du først skal bruke den mengden penger - så kan du likeså spa på litt til :o) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Hmm en tusen lapp til, er en tusenlapp for mye. Har ikke råd til det desverre. Skal kjøpe nå!! Noen som har noen siste innvendinger? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Bytt twin mos ram til et eller ann bedre, jeg har hatt twin mos før og kan ikke si anna enn at det er ustabilt minne. Crucial eller corsair koster ikke mer og er mye bedre. Ellers hvis du skal klokke så kan du kjøpe dyrere ram, men det sa du jo at du ikke skulle Endret 9. november 2006 av darkz Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 HAR kjøpt pc! teah..var bare 4 kort igjen! Dette passer sammen håper jeg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå