KiD Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Skal altså gå til innkjøp av en LCD skjerm (Samsung 19" 191T) og lurer på om jeg skal kjøpe den i sort eller sølv utgave. Vet dette er smaksak, men lurer på hva folk her på forum synes! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 SORT! Mye bedre!! :razz: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Sølv! Noen setter trendene, andre følger dem.. (Ikke det at det er så mange fargevalg at jeg føler meg som en trendsetter akkurat, det var mest en kommentar på at han vil at noen skal si hva slags farge de synes er kul) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Black, black, black, black, number one! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Sølv. den svarte er ikke tco99 godkjent, nettopp pga at den er svart. Større kontrast mellom ramme og bildet gir mer slitasje på øynene. Sølv glir inn i en hver omgivelse og ser stilig og likevel ganske mørkt ut. Jeg foretrekker helt klart sølv, har den selv. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 23:17, skrev mad_arab:Sølv. den svarte er ikke tco99 godkjent, nettopp pga at den er svart. Større kontrast mellom ramme og bildet gir mer slitasje på øynene. Da kommer det vel litt an på hva skjermen skal brukes til. For filmer, mørke skumle spill, osv. vil altså svart være best? LeD Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Har 181T i sølv. Lekker skjerm :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg ville gått for sølv. En ting er jo at svart tiltrekker seg mye støv (det synes ihvertfall mye bedre enn på sølv) Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Er vel en smaks sak hva man går for :smile: Selv gikk jeg for sort og fornøyd med det. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hadde gått for sølv jeg å. Den koster 8999,- på komplett..noen hundringser billigere enn den sorte til og med :smile:Så er den som sagt TCO99 godkjent. Hvor høyt kan man kjøre Hz'n på disse lcd skjermene egentlig? og hvordan er dem å spille med? Fikk lyst på en sånn skjerm selv..en del mindre enn det Nokia monsteret som står foran meg nå kan man si. Lekker skjerm i hvertfall! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 På http://www.databutikken.com har de en med Porche design, den så stilig ut. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Sølv er det klart beste valg vist du skal tenke litt på øynene dine også, sort er den desidert mest ugunstige farge med tanke på kontrasten og dermed belastningen på øynene Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Itbutikken har skjermen for 8018kr btw. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Var her på itbutikken jeg kjøpte min. Ble litt dyrt å velge komplett og andre denne gangen. Ble den sølv fargede versjonen på meg Har sort eizo nå, så greit å teste en annen edit... angret og kjøpte en svart igjen [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2002-11-12 10:57 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Sort blir vel en ganske stilig farge - men som sagt før, du bør heller tenke på øynene dine :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvem er det som sitter og ser på chassiset da? Sort, sølv, hvit, blå, whatever. Det er skjermen som er viktig, ikke fargen på chassiset. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Øynene dine... Med mindre du lager briller av doruller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå