Bruker-93156 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hehe, godt å høre. For tiden har jeg ingen Men så er jeg bare 16 år så jeg skal vell ikke forlange så altfor mye, selv om èn ville vært fint. Marius Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Alle afrikanere i Sverige bruker Lindeberg og det har de brukt lenge. Så for meg er egentlig de klærne litt sånn små kjipe. Sitter med en Lindeberg bokse som egentlig er ganske så fin. Er ikke tilhenger av merker alle andre bruker. Går heller litt min egen vei: Dsquared, La Martina, Peak og egentlig ikke det de andre bruker Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Du velger merker som så få som mulig bruker og så velger du Peak? =/ Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Du velger merker som så få som mulig bruker og så velger du Peak? =/ 7609528[/snapback] Kanskje ikke det merke akkurat, men moren min får gratis klær derifra Så det er vel egentlig derfor Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du velger merker som så få som mulig bruker og så velger du Peak? =/ 7609528[/snapback] Kanskje ikke det merke akkurat, men moren min får gratis klær derifra Så det er vel egentlig derfor 7609577[/snapback] Heey! Do you want to be my girlfriend? Peak<3 Marius Lenke til kommentar
Migr Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Peak har utrooolig kjedelige klær! De har litt bra men det meste er utrolig kjedelig asså! men back to topic Du velger merker som så få som mulig bruker og så velger du Peak? =/ 7609528[/snapback] Kanskje ikke det merke akkurat, men moren min får gratis klær derifra Så det er vel egentlig derfor 7609577[/snapback] Heey! Do you want to be my girlfriend? Peak<3 Marius 7629464[/snapback] Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har selv fått meg opp en mening om at merkeklær er dyre bare pga merket som står på produktet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Mompen: Jeg har samme oppfatning av merkeklær, men peak (De klærne jeg bruker er mer sportsklær. Jeg elsker stoffet, litt spesielt.) har mye annet enn bare vanlige plagg. Det er hovedsaklig for "golfere" men de har jo bobledresser, jakker (Begegnet på kaldt vær, og slikt. Stoffet er deilig! Marius Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg er ikke så positiv til Lindeberg, forbinder det med logo-flashing (ja, vet alle klærne ikke har monsterlogoer). Og disse såkalte "bærumssossene" såklart. Folk må få gå med det de vil, det er jo tross alt bare klær. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Skiklærne til JL er ihvertfall råe. Men de koster også en del da. Lenke til kommentar
DoubleIce Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe noen fordommer ute og går fortsatt ser jeg. Men jo skjønner de som forbinner JL(særlig hettegenserne) med bærumsosser etc. men hvis du går opp til Oslo Vest eller Bærum ser du nesten ingen av disse lenger. DoubleIce -som er fra oslo vest, men har aldri eid et lindeberg plagg i hele mitt liv, og holde fast ved det prinsippet. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det som er dumt med Peak er som sagt at absolutt ALLE bruker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå