AK47 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vurderer ny bærbar, og begynte å klikke meg frem til de beste alternativene, en Dell XPS M1710. Den endelige prisen, med topputstyrt PC og all service: 53,778,- Innholdslisten: PROSESSOR Intel ® Core™ 2 Duo Processor T7600 (2.33 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) redigere OPERATIVSYSTEM Ekte Windows® XP Professional, SP2 (Engelskt) redigere KUNDESTØTTETJENESTER Premium XPS-service, 3 år Engelskt språk (inkl. spill- og på stedet-støtte) redigere LCD 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife® (Blank skjerm) redigere MINNE 4GB 667MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2x 2G) redigere HARDDISK 160GB (5,400 rpm) Sata Hard Drive redigere OPTISK(E) STASJON(ER) 8X DVD+/-RW with Software (with Media) redigere GRAFIKKORT XPS 512MB NIVIDIA7® GeForce™ Go 7900 GTX redigere PRIMÆRBATTERI Primært 9-celle 80 WHr batteri redigere Tilbehør TRÅDLØS TILKOBLING Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini PCI Wireless LAN Card for Core 2 Duo Processors redigere BLUETOOTH European - Dell TrueMobile 350 internal Bluetooth Module redigere BÆREVESKER Inspiron™ XPS Gen 2 nylon ryggsekk redigere MUS Logitech® MX1000 trådløs lasermus redigere TRÅDLØSE RUTERE Belkin F5D7230 trådløs ruter DSL/kabel (802.11g) redigere DISKETT- OG MEDIESTASJONER Valgfrit USB 3,5-tommers 1.44 MB diskettstasjon redigere Tjenester og Programvare SIKKERHETSPROGRAMVARE McAfee® Security Centre™ 36 måneders beskyttelse redigere MICROSOFT-PROGRAMVARE Microsoft® Office 2003 Professionnel (Word+Excel+Powerpoint+Access+Publisher+Outlook) redigere STANDARDINSTALLERINGER Installering av trådløs hjemme-PC (Velg trådløst) redigere INSTALLERINGSOPPGRADERINGER Utenom kontortid (alternativ for PC-installering) redigere COMPLETECARE 4-Year Complete Care Multi Cover redigere TRANSFER MY PC Replace My PC - 3-i-1: dataoverføring, backup og fjerning av filer redigere PROGRAMVARE FOR FOTOGRAFERING Corel® Snapfire™ Plus - fullversjon redigere Også inkludert i ditt system TASTATUR Single Pointing Internal Keyboard (Norwegian) - (QWERTY) Gedis Bundle XPS Ultimate X-treme N11XP6 Bestillingsinformation Bestilling av Inspiron ¿ Norge Fraktdokumenter System Documentation Adobe Reader Adobe Reader 8.5.8 - engelsk Strømkabel 130W AC Adapter Modem 56.6k V.92-kompatibelt modem og adapter Standard Garanti 1 År Internasjonal På-Stedet Service Rabatter Rabatt 200 inkl. MVA Dell Internet Order Dells Internett-bestilling. NETTVERKSASSISTENT 90-dagers utprøvning av Network Assist Slå den Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ok. Og dette oppsettet er noe du skal kjøpe? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dell XPS M2010 kan du få til over 60 000, men den er sesten ikke bærbar da. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 å betale 10-12k for 4gb ram er "litt" drøyt da Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vurderer ny bærbar, og begynte å klikke meg frem til de beste alternativene, en Dell XPS M1710. Den endelige prisen, med topputstyrt PC og all service: 53,778,- Innholdslisten: PROSESSOR Intel ® Core™ 2 Duo Processor T7600 (2.33 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) redigere OPERATIVSYSTEM Ekte Windows® XP Professional, SP2 (Engelskt) redigere KUNDESTØTTETJENESTER Premium XPS-service, 3 år Engelskt språk (inkl. spill- og på stedet-støtte) redigere LCD 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife® (Blank skjerm) redigere MINNE 4GB 667MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2x 2G) redigere HARDDISK 160GB (5,400 rpm) Sata Hard Drive redigere OPTISK(E) STASJON(ER) 8X DVD+/-RW with Software (with Media) redigere GRAFIKKORT XPS 512MB NIVIDIA7® GeForce™ Go 7900 GTX redigere PRIMÆRBATTERI Primært 9-celle 80 WHr batteri redigere Tilbehør TRÅDLØS TILKOBLING Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini PCI Wireless LAN Card for Core 2 Duo Processors redigere BLUETOOTH European - Dell TrueMobile 350 internal Bluetooth Module redigere BÆREVESKER Inspiron™ XPS Gen 2 nylon ryggsekk redigere MUS Logitech® MX1000 trådløs lasermus redigere TRÅDLØSE RUTERE Belkin F5D7230 trådløs ruter DSL/kabel (802.11g) redigere DISKETT- OG MEDIESTASJONER Valgfrit USB 3,5-tommers 1.44 MB diskettstasjon redigere Tjenester og Programvare SIKKERHETSPROGRAMVARE McAfee® Security Centre™ 36 måneders beskyttelse redigere MICROSOFT-PROGRAMVARE Microsoft® Office 2003 Professionnel (Word+Excel+Powerpoint+Access+Publisher+Outlook) redigere STANDARDINSTALLERINGER Installering av trådløs hjemme-PC (Velg trådløst) redigere INSTALLERINGSOPPGRADERINGER Utenom kontortid (alternativ for PC-installering) redigere COMPLETECARE 4-Year Complete Care Multi Cover redigere TRANSFER MY PC Replace My PC - 3-i-1: dataoverføring, backup og fjerning av filer redigere PROGRAMVARE FOR FOTOGRAFERING Corel® Snapfire™ Plus - fullversjon redigere Også inkludert i ditt system TASTATUR Single Pointing Internal Keyboard (Norwegian) - (QWERTY) Gedis Bundle XPS Ultimate X-treme N11XP6 Bestillingsinformation Bestilling av Inspiron ¿ Norge Fraktdokumenter System Documentation Adobe Reader Adobe Reader 8.5.8 - engelsk Strømkabel 130W AC Adapter Modem 56.6k V.92-kompatibelt modem og adapter Standard Garanti 1 År Internasjonal På-Stedet Service Rabatter Rabatt 200 inkl. MVA Dell Internet Order Dells Internett-bestilling. NETTVERKSASSISTENT 90-dagers utprøvning av Network Assist Slå den 7246398[/snapback] men du får jo 200,- i rabatt! løp og kjøp! Lenke til kommentar
dale Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Med 4GB ram skal du tydeligvis bruke maskinen til tyngre oppgaver, da ville jeg heller gått for en crazy spekket alienware e.l. Edit, nei faen, en Precision M90 det er tingen skal du svi så mye. Min personlige mening er at Dell XPS er utdatert og du går antagelig fort lei designet... Det tok meg 2 måneder før jeg var lei "star wars" looken på min forrige laptop, XPS (M170 hvis jeg ikke husker feil) Jeg ville ikke bundet 50 lapper i en XPS. Hva skal du bruke den børsa til? Frister ikke G80 og DX10 mer? Endret 8. november 2006 av dale Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hehe, :!: lekte meg engang med dette selv. Fikk en stasjonær til over 150 tusen! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det første som slo meg er at du får ikke så mye mer ved å legge på 30,000 kr ifra en 20,000 kr pc. Lenke til kommentar
Oslolefse Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei samme sier eg! Står ikke mye over specsa på min kommende 9400! Skjermkort, ram.... Men man betaler jo dyrt for det ALLER nyeste! Sånn har d vel alltid vært!?!? Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Engelskt? Er det godt norsk? Prøv forresten å konfigurere en mac. Der kan prisene nesten gå mot det uendelige Endret 9. november 2006 av claus erik Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Prøv forresten å konfigurere en mac. Der kan prisene nesten gå mot det uendelige 7254887[/snapback] Tja, NOK 168.729,00 var det meste jeg kom til på en mac pro. Men da får man jo 16gb ram, 4 harddisker, to 30" skjermer to Dual-Core Intel Xeon-prosessorer på 3 GHz hver. Det hadde bare vært helt konge å kjørt denne på den. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 http://www.itavisen.no/php/art.php?id=297581 tror den slår den prisen du leter etter. dyr ja, med diamanter, løp og plukk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå