Nopros Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) There you go, sweetie. Beklager for dobbelpost. Endret 25. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 kan jeg døtte en stor plate bakpå hylla mi og male hele tingen i en stygg fin farge? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Er litt usikker på om den ville være i veien for krysstagene, men trenger jo ikke de hvis du skal ha en plate, det støtter jo opp ganske bra. Så værsågod Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tenker det vil se bedre ut med plate, og alt malt i signalgrønt eller noe Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Listene er nå å finne på følgende URLs. http://archive.coreticket.no/Pakkeliste.html http://archive.coreticket.no/Pakkeliste2.html Edit: Evt. her. http://home.no/hrisebro/scotty/Pakkeliste.html http://home.no/hrisebro/scotty/Pakkeliste2.html Endret 22. januar 2011 av Jonas 3 Lenke til kommentar
Jonnn Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) GAFFATEIP, er meget viktig! Det finnes alltid noe som du trenger å teipe/fikse, om det ikke er du som er grunnen til at du må teipe/fikse et eller annet så er det noen andre som har gjort det! (F.eks. kabler som ligger over tastaturet, hull i madrassen osv osv.) Endret 18. oktober 2011 av Jonnn Lenke til kommentar
settings Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 anbefaler folk og ha med noe kjeks/ boller - for og rette litt på syrebalansen i magen lykke til folket. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Da er første ting pakket Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Allerede? Antar at jeg halvveis panikkpakker kvelden/natta før jeg skal dra i år òg. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Allerede? Antar at jeg halvveis panikkpakker kvelden/natta før jeg skal dra i år òg. Må være ferdig med pakkingen om tolv dager og da er det greit å gjemme unna reint tøy som jeg har planer om å bruke på tg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Går heller naken rundt i huset kvelden før. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Sitter her med et lite problem. Har et big tower kabinett som er ganske så stort. Eg har ikkje bil, så det blir nok tog/buss, alt etter ka som er tryggest for PCen. Første gang eg reiser på TG, men veit ikkje heilt korleis eg skal pakke ned sjølve PCen. Nokken som har nokken tips? Ditta gjelder jo for det meste de som bruker samme transportmiddel som meg, siden de med bil trenger nødvendigvis ikkje pakke kabinettet ned. Bruke man en stor bag til sånt? Og burde eg legge med nokke mykt for PCens sikkerhet? Hadde vert fint om nokken kunne hjelpt litt Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg kjøpte en maxi tower bag for en evighet siden, selger vel gjerne sånt fortsatt. Jeg får plass til miditower, pc, skjerm tastatur, sovepose, puter, klær, tastatur, mus, tegnebrett, høytalere, dusjting&tang og alt mulig rart opp i den bagen. Veier jo 30KG lett når fullpakket, men da har jeg alt på ett sted og kun den tingen å bære på. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Husker du hvor du kjøpte den? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hvor får man kjøpt sånne maxi tower bags? Hadde vært fint om den hadde store lommer på sidene til kabler etc. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Reiste uten på TG15, men er fortsatt på jakt etter en skikkelig bag. Tar imot gjerne imot anbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå