MjusicForLife Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Oh fuck, hmm. Da må jeg legge nye planer, jeg hadde tenkt å stoppe innom butikken hverdag. Men er jo en del butikker som er åpne mer enn en dag? Selvom de er sikkert tomme når man skal prøve å handle noe. Hørte noen andre snakket om at det var statoil og 7eleven i nærheten, men tror du kan spør noen av de som har vært der før, så får du skikkelig svar.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hm. Hva skal dere med gorby's og billy's på TG?Det skal jo oppbevares frossent? Det blir jo ødelagt ? Mini-fryser Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lov å ha med det a? Trodde slike ting som kjøleskap, fryser også videre ikke var lov jeg? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Minifryser er selvfølgelig ikke lov.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Oh fuck, hmm. Da må jeg legge nye planer, jeg hadde tenkt å stoppe innom butikken hverdag. Men er jo en del butikker som er åpne mer enn en dag? Selvom de er sikkert tomme når man skal prøve å handle noe. Hørte noen andre snakket om at det var statoil og 7eleven i nærheten, men tror du kan spør noen av de som har vært der før, så får du skikkelig svar.. Det er en Statoil i nærheten. Der er selvfølgelig hakket dyrere, men de kjøper inn masse nerde-føde til TG. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Minifryser er selvfølgelig ikke lov.. Hmm, cræp. Da ble det håpet herpa. Men noen måte man kan holde noe kaldt, uten da og gå ut og inn å hente snø Tenkte frys elementer, men de blir jo varme til slutt de å. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det finnes en bytteordning for fryseelementer, men jeg kan ikke uttale meg om hvorvidt den fungerer særlig bra eller ikke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Den fungerer ikke særlig bra. Folk leverer inn og henter ut fryseelementer så ofte at de ikke rekker å bli ordentlig kalde før de deles ut igjen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er det noen som har pakkeliste-filene, så kan jeg slenge de opp på webservern min... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Er det noen som har pakkeliste-filene, så kan jeg slenge de opp på webservern min... Jeg har, som sagt, lastet de opp på nytt. Første post er bare ikke oppdatert enda. http://files.coreticket.net/Pakkeliste.html http://files.coreticket.net/Pakkeliste2.html Endret 14. januar 2010 av Jonas Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er det noen som har pakkeliste-filene, så kan jeg slenge de opp på webservern min... Jeg har, som sagt, lastet de opp på nytt. Første post er bare ikke oppdatert enda. http://files.coreticket.net/Pakkeliste.html http://files.coreticket.net/Pakkeliste2.html Ok, da er det jo ikke noe problem ^^ Fikk ikke med meg det. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Noen som har filene? Likte denne listen, men som ikke fins lengre Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Klikker på linken men ingen ting skjer Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Kommer nok opp nærmere TG-tid tror jeg. Eller så har jeg listen ett eller annet sted. *lete* Endret 7. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Listene funker nå, kan godt sende infoen til dere den ikke funker for Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det lov å ha med et USB drevet mini kjøleskap? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kan jeg bruke en brannslukker til å kjøle brusen min med? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Vil tro crew regner med det som noe ustabilt og farlig å ha med. Men for all del, gjerne prøv. Jeg hadde med kjølebag og kjøleelementer forrige TG. Når elementene ble varme/ikke var så kalde lenger, byttet jeg de ut i kalde i den ene boden som var der. Spør du pent får du et ekstra kjøleelement også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå