Gå til innhold

Pakkeliste til The-Gathering

Anbefalte innlegg

Oh fuck, hmm. Da må jeg legge nye planer, jeg hadde tenkt å stoppe innom butikken hverdag. Men er jo en del butikker som er åpne mer enn en dag? Selvom de er sikkert tomme når man skal prøve å handle noe.

Hørte noen andre snakket om at det var statoil og 7eleven i nærheten, men tror du kan spør noen av de som har vært der før, så får du skikkelig svar.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh fuck, hmm. Da må jeg legge nye planer, jeg hadde tenkt å stoppe innom butikken hverdag. Men er jo en del butikker som er åpne mer enn en dag? Selvom de er sikkert tomme når man skal prøve å handle noe.

Hørte noen andre snakket om at det var statoil og 7eleven i nærheten, men tror du kan spør noen av de som har vært der før, så får du skikkelig svar.. :p

Det er en Statoil i nærheten. Der er selvfølgelig hakket dyrere, men de kjøper inn masse nerde-føde til TG.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Vil tro crew regner med det som noe ustabilt og farlig å ha med. Men for all del, gjerne prøv.

Jeg hadde med kjølebag og kjøleelementer forrige TG. Når elementene ble varme/ikke var så kalde lenger, byttet jeg de ut i kalde i den ene boden som var der. Spør du pent får du et ekstra kjøleelement også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...