Olum Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du vet aldri hva som kan skje uti de sene nattetimer i soveteltet. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du vet aldri hva som kan skje uti de sene nattetimer i soveteltet. Olum, du Olum. Du og jeg, side ved side Under en deilig hylle sammen, i nattemörchett 5 dager<3 Lenke til kommentar
Skogseth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) lov og ha med en liten kjøleboks? (12Volt) så ikke gi meg bullshit med at det er hvitevare, det er brunevare...jeg kunne ha kobla det som ei vifta inn i maskinen min hvis jeg ville. Skulle gjerne hatt den med, siden det var så sykt lite kjøleelemter som gikk i omgang :3 Endret 5. april 2009 av Skogseth Lenke til kommentar
Syn Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Anbefales det å ha med sparksykkel? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Med så mange kabler liggende rundt så ville jeg ikke være den som er ansvarlig for å lage kabelsalat med en sparkesykkel, så etter min mening så er det nei Lenke til kommentar
Syn Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 men kablene skal da ikke tvers over mellom rekkene? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er jo små broer over alle kablene som ligger på gulvet. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da starter pakkinga så smått her:) Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg så ikke reb bull på denne listen det som blir loveligt også nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 404- not found på begge linkene jo Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Daaaaaa begynner jeg å pakke Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvorfor gidder du begynne å pakke nå? Og hva er det du egentlig gidder å pakke nå? PC-en pakker jeg siste dagen før jeg drar. Klær/toalettsaker bruker jeg helt fram til jeg drar. Brus, godteri og mat kjøper jeg i Sverige en ukes tid før påske. Er ikke noe vits i å la det ligge og bli gammelt i flere mnd. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det føles som at tg er nærmere om man begynner å skrive pakkeliste osv. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Man kan begynne å skrive pakkeliste, men selve pakkingen venter jeg med til dagen før jeg drar. Med mindre vi skal ha pre-LAN da Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 synes jeg vi skal ha hos jentorm Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 404- not found på begge linkene jo Meh, server-bytte. En del, blant annet dette, som på en måte ble litt glemt. http://files.coreticket.net/Pakkeliste.html http://files.coreticket.net/Pakkeliste2.html Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hm. Hva skal dere med gorby's og billy's på TG? Det skal jo oppbevares frossent? Det blir jo ødelagt ? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Pøh, neida. Blir vel egentlig det. Men er vel bare å gå i butikker flere dager ? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Pøh, neida. Blir vel egentlig det. Men er vel bare å gå i butikker flere dager ? Butikken er kun åpen på Onsdagen da... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Oh fuck, hmm. Da må jeg legge nye planer, jeg hadde tenkt å stoppe innom butikken hverdag. Men er jo en del butikker som er åpne mer enn en dag? Selvom de er sikkert tomme når man skal prøve å handle noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå