SpecialForce Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Når arrangeres neste TG? har bestemt meg for å mase opp foreldrene mine noe inni ..*! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Når arrangeres neste TG? har bestemt meg for å mase opp foreldrene mine noe inni ..*! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816228 Billettene er utsolgt. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 jeg likte det med ducktapen! Lenke til kommentar
h00cH Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er det noen andre enn meg, og en kompis, som skal ha med CRT skjerm (svær kasse monitor) på over 40 cm?? Eller går det bare i LCD? Bare lurer på om det er andre Old-school pc-skjerm gamere her Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...o/view_top.htmlWhat: The Gathering is the largest computerparty in the world. Last year, 5500 visitors attended the annual event which takes place at Vikingskipet Olympic Arena in Hamar, Norway, and lasts for five consecutive days. uh vil da mene att Dreamhack i sverige er en smule større? i vinter slo de alle lan rekorder med over 10500 pcer? TG=cirkus 5k??? xD Er det sant at hvis du ikke rydder bort soveutstyret ditt har hvem som helst lov til å bruke det? <{POST_SNAPBACK}> Jepp.. (Slik er det forsåvidt på de fleste lan..) og vi referer igjenn til Dreamhack der får du egen plass til en madrass med i bord leie prisen som er din hele lanet og ingen har noen rett til å ta eller bruke noe defra ="http://www.dreamhack.se" for de lystene jaja tg har vert men måtte bare innom å sjekke hva folk skreiv her Endret 26. mars 2008 av noncorrosiveaardwolf Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...o/view_top.htmlWhat: The Gathering is the largest computerparty in the world. Last year, 5500 visitors attended the annual event which takes place at Vikingskipet Olympic Arena in Hamar, Norway, and lasts for five consecutive days. uh vil da mene att Dreamhack i sverige er en smule større? i vinter slo de alle lan rekorder med over 10500 pcer? TG=cirkus 5k??? xD TG = dataparty Dreamhack = LAN to helt forskjellige ting Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...o/view_top.htmlWhat: The Gathering is the largest computerparty in the world. Last year, 5500 visitors attended the annual event which takes place at Vikingskipet Olympic Arena in Hamar, Norway, and lasts for five consecutive days. uh vil da mene att Dreamhack i sverige er en smule større? i vinter slo de alle lan rekorder med over 10500 pcer? TG=cirkus 5k??? xD TG = dataparty Dreamhack = LAN to helt forskjellige ting potet-pottit omtrent samma? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Orker ikke å starte å starte en tråd for dette spørsmålet, selv om det ikke har 100% med hva tråden handler om. Altså, vurderer TG 09, men har veldig mange argumenter både for og mot. Og det største motargumentet er at det er dyrt... Sånn ca, uten å tenke på reise, hvor mye koster TG da? Ville ha regnet en 1000-2000 selv, men er virkelig ikke sikker. Går fort 500 kroner på ett helgeLAN så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 600-800,- for billetten, og mat for 4-5 dager. Det er vel alt? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Skjønner det, men lurer på hva som er normalt å bruke. Kjipt å knaske kneip fordi jeg ikke regna med nok. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg brukte ca. 200kr på mat hver dag. I tillegg snuste jeg for 150kr hver dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Under TG06 levde jeg på 500kr + 70 røyk. I år hadde jeg vel med et par tusen, men da betalte jeg ikke bare min mat. En bruker vel akkurat så mye en planlegger å bruke, men om man ikke planlegger, så bruker man vel litt mer enn planlagt. Heh. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har planer om å spare og ta med meg altfor mye penger i år. Jeg skal kunne kjøpe masse dumt uten å måtte bekymre meg over pengebruken min. Tror også jeg skal trappe opp røykingen skikkelig til TG fordi det er så koselig å ta pause i gaminga for å gå ut å ta en røyk. Man klarner opp skikkelig i hodet og man føler seg mye freshere etterpå. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Man klarner opp skikkelig i hodet og man føler seg mye freshere etterpå. Tipper du ikke føler deg så fresh når du, i en alder av noenogtredve, har pusteproblemer og det som verre er Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har planer om å slutte rett etter TG igjen. Har gjort det før og det går fint. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det var da absolutt ikke chill å stå ute og røyke i år. Frossene fingre før jeg var halvferdig, jo. Men ja, jeg har også tenkt til å ta med meg mer penger enn jeg trenger. En veit jo aldri hva en trenger. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 gleder meg, blir mitt første tg, men noen som vet hvor lang skjøtekabel man trenger, eller er det i det hele tatt nødvendig-? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ikke mange meterne. Alle får to stikkontakter hver. Skal du ha mer trenger du en forgreiner. Lenke til kommentar
Wildwar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva trenger du kondomer til på et linke party? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hva trenger du kondomer til på et linke party? Ta å les i tråden. Det har blitt spurt om mange ganger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå