Tezlon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) jeg våknet en av dagene i år, 07 altså, av at noen pulte like bortenfor meg. det var ekkelt for og si det sånn. og dette var nede i salen, forann noen svette wowgamers som hadde sitti oppe hele natta. egentlig fikk vi litt lattis å, men ja.. de var emo's da Endret 5. desember 2007 av Tezlon Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Kondomer? xD Har ikke pult enda men skal ta med xD En viktig ting for meg, at dere som har vært på TG svarer på! Er det folk der som stjeler? Godteri, brus, mat, musematter, mus, tastatur, headset og slikt? Og når jeg kommer inn døra der med kameratene mine kommer jeg til å tenke: Kult ass! Det her blir dritbra! Men når jeg setter meg ned å setter på PC-en, kommer jeg til å føle meg som om jeg har det dårligste oppsettet!!! xD jeg våknet en av dagene i år, 07 altså, av at noen pulte like bortenfor meg. det var ekkelt for og si det sånn. og dette var nede i salen, forann noen svette wowgamers som hadde sitti oppe hele natta.egentlig fikk vi litt lattis å, men ja.. de var emo's da HAHAHAHAHA! SÅ SINNSYKT VITTIG!!!! HAHAHA! Emo's som ligger å puler hahahaha!!!! La meg gjette, Hadde de omringa seg selv med Emo musikk og? xD Hva ville vikingskipet blitt med over halve salen og vote for emomusikk? Pule- og svettelukt med Drittmusikk! xD Endret 6. desember 2007 av Gitaristen Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det ultimate er å kjøpe hotellrom, da trenger man kun ta med pc, tilbehør, tannkost og tannkrem. Eventuelt få seg en god venn nermt vikingskipet. ;D Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Kondomer? xD Har ikke pult enda men skal ta med xD En viktig ting for meg, at dere som har vært på TG svarer på! Er det folk der som stjeler? Godteri, brus, mat, musematter, mus, tastatur, headset og slikt? Og når jeg kommer inn døra der med kameratene mine kommer jeg til å tenke: Kult ass! Det her blir dritbra! Men når jeg setter meg ned å setter på PC-en, kommer jeg til å føle meg som om jeg har det dårligste oppsettet!!! xD jeg våknet en av dagene i år, 07 altså, av at noen pulte like bortenfor meg. det var ekkelt for og si det sånn. og dette var nede i salen, forann noen svette wowgamers som hadde sitti oppe hele natta.egentlig fikk vi litt lattis å, men ja.. de var emo's da HAHAHAHAHA! SÅ SINNSYKT VITTIG!!!! HAHAHA! Emo's som ligger å puler hahahaha!!!! La meg gjette, Hadde de omringa seg selv med Emo musikk og? xD Hva ville vikingskipet blitt med over halve salen og vote for emomusikk? Pule- og svettelukt med Drittmusikk! xD litt mer artige detaljer: Jeg og mine venner da, som lå i en liten gruppe synes jo dette var helt sykt også ble det egentlig syykt morsomt for i starten, så det ut som noen bare lå litt urolig å snudde seg, også sier en av mine venner "faen, jeg tror det er noen som puler!" mens han fniser ganske godt. og da innså vi at dette er mer en "snuing", for det ligget faen meg to i posen! for vi syntes det begynte og se litt rart ut, også gikk det litt opp og ned xD men jeg lover deg!! jeg har aldri sett noen jokke så fort! AHAHAHAHA XD etterhvert humpa det og gikk som et uvær Endret 6. desember 2007 av Tezlon Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva pakker man lcd-skjermen i hvis man ikke har esken? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva pakker man lcd-skjermen i hvis man ikke har esken? Jeg pleier ikke å pakke den i noe som helst. Det er bare snakk om hvor forsiktig man er. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Ser at host siden til pakkelistene er blitt lagt ned. Er det noen som har mulighet til å ofre noen få kb til hosting av disse to listene? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dæven. Har vist glemt å betale for den siden.. Bare jeg får opp servern min her, så kan jeg hoste de. Driver å setter opp servern nå. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Dæven. Har vist glemt å betale for den siden.. Bare jeg får opp servern min her, så kan jeg hoste de. Driver å setter opp servern nå. Takk Du har kanskje filene fra før? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Då skal eg på tg iår også Men skal sitte på overklokkingsrekka Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Linken til trådstarter er død Forny domenet ditt! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Linken til trådstarter er død Forny domenet ditt! Funker glimrende nå Lenke til kommentar
................... Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Vil det være trådløst nett på TG08? Er nok ikke det.. hvorfor skulle du bruke trådløst? Lenke til kommentar
................... Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Fordi jeg har laptop, og bruker WLAN. Hvis jeg må bruke kabel, så må jeg kjøpe ny kabel (ja, jeg er gjerrig). en internettkabel koster ikke særlig.. hvis du allerede har brukt penger på billett så har du nok råd til det også Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 En ting jeg vil anbefale å ta med seg er et par med slippers/sandaler/tøfler noe annet enn tette sko å ha på seg mens du sitter inne i hallen. Går muligens under 2 sko delen i listen men ville bare få det sagt. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fordi jeg har laptop, og bruker WLAN. Hvis jeg må bruke kabel, så må jeg kjøpe ny kabel (ja, jeg er gjerrig). Du kan få kjøpe ein på 10 mfor 95,- XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå