Gå til innhold

Pakkeliste til The-Gathering

Anbefalte innlegg

jeg våknet en av dagene i år, 07 altså, av at noen pulte like bortenfor meg. det var ekkelt for og si det sånn. og dette var nede i salen, forann noen svette wowgamers som hadde sitti oppe hele natta.

egentlig fikk vi litt lattis å, men ja.. :) de var emo's da :p

Endret av Tezlon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kondomer? xD

Har ikke pult enda men skal ta med xD

En viktig ting for meg, at dere som har vært på TG svarer på!

Er det folk der som stjeler? Godteri, brus, mat, musematter, mus, tastatur, headset og slikt?

Og når jeg kommer inn døra der med kameratene mine kommer jeg til å tenke: Kult ass! Det her blir dritbra!

Men når jeg setter meg ned å setter på PC-en, kommer jeg til å føle meg som om jeg har det dårligste oppsettet!!!

xD

jeg våknet en av dagene i år, 07 altså, av at noen pulte like bortenfor meg. det var ekkelt for og si det sånn. og dette var nede i salen, forann noen svette wowgamers som hadde sitti oppe hele natta.

HAHAHAHAHA! SÅ SINNSYKT VITTIG!!!! HAHAHA!

Emo's som ligger å puler hahahaha!!!!

La meg gjette, Hadde de omringa seg selv med Emo musikk og? xD

Hva ville vikingskipet blitt med over halve salen og vote for emomusikk?

Pule- og svettelukt med Drittmusikk! xD

Endret av Gitaristen
Lenke til kommentar
Kondomer? xD

Har ikke pult enda men skal ta med xD

En viktig ting for meg, at dere som har vært på TG svarer på!

Er det folk der som stjeler? Godteri, brus, mat, musematter, mus, tastatur, headset og slikt?

Og når jeg kommer inn døra der med kameratene mine kommer jeg til å tenke: Kult ass! Det her blir dritbra!

Men når jeg setter meg ned å setter på PC-en, kommer jeg til å føle meg som om jeg har det dårligste oppsettet!!!

xD

HAHAHAHAHA! SÅ SINNSYKT VITTIG!!!! HAHAHA!

Emo's som ligger å puler hahahaha!!!!

La meg gjette, Hadde de omringa seg selv med Emo musikk og? xD

Hva ville vikingskipet blitt med over halve salen og vote for emomusikk?

Pule- og svettelukt med Drittmusikk! xD

litt mer artige detaljer:

Jeg og mine venner da, som lå i en liten gruppe synes jo dette var helt sykt :p også ble det egentlig syykt morsomt :) for i starten, så det ut som noen bare lå litt urolig å snudde seg, også sier en av mine venner "faen, jeg tror det er noen som puler!" mens han fniser ganske godt.

og da innså vi at dette er mer en "snuing", for det ligget faen meg to i posen! :p for vi syntes det begynte og se litt rart ut, også gikk det litt opp og ned xD

men jeg lover deg!! jeg har aldri sett noen jokke så fort! AHAHAHAHA XD etterhvert humpa det og gikk som et uvær :D

Endret av Tezlon
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...