Bruker-104685 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg finner ikke denne filmen noen steder. Har den ikke på cdon, playx eller Dvdstrax! Jeg snakker altså om den niende Fredag den 13- filmen "Jason goes to Hell"! Har alle utenom denne, og har veldig lyst på den! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den og har noen sett den og kan gi noen kommentarer? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Du kan kjøpe den på Play. Ikke akkurat den beste filmen i serien, men funker som grei underholdning. Men det gjør vel de fleste i denne serien. For det er jo alltid like gøy å se en zombie med hockeymaske og machete, selv om det blir gjort en liten vri på akkurat dette i denne filmen. Ellers var det jo filmen som la grunnlaget for Freddy vs Jason. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Du kan kjøpe den på Play. Ikke akkurat den beste filmen i serien, men funker som grei underholdning. Men det gjør vel de fleste i denne serien. For det er jo alltid like gøy å se en zombie med hockeymaske og machete, selv om det blir gjort en liten vri på akkurat dette i denne filmen. Ellers var det jo filmen som la grunnlaget for Freddy vs Jason. 7246490[/snapback] Har du en norsk nettbutikk som selger "Jason goes to Hell" helller? Liker ikke å bestille fra utlandet, siden det ofte blir sånn tollgreier da! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det blir ikke toll eller noe der. Koster jo under 200 kr, det er gratis frakt og jeg synes leveringstidene har blitt vesentlig mye bedre. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Det blir ikke toll eller noe der. Koster jo under 200 kr, det er gratis frakt og jeg synes leveringstidene har blitt vesentlig mye bedre. 7247989[/snapback] Liker ikke å betale med kort heller Men fant ut at Platekompaniet hadde den DVDen Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Da har du jo det du trenger. Håper du koser deg med filmen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) *Var allerede nevnt* Endret 11. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå