Akke Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Bruker et skjema for å poste nyheter til en mySQL database. Slik som her på forumet med nye poster. Nå trykka jeg enter og det er enter også når posten hentes igjen når du leser dette. Det skjer ikke hos meg, all tekst er sammenhengende, utenom space selfølgelig, selvom jeg brukte enter når jeg posta den. Tips om hvordan dette løses mottas med takk! Mvh Akke Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Sett dette alternativet på den textareaen du bruker: WRAP="VIRTUAL" Det er lov å kikke på kildekoden på forumet og låne litt, vet du. :wink: Lenke til kommentar
Akke Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Takk for forslaget, men det funka ikke. Teksten ligger fortsatt uten noe som helst form for "enter" eller <br> i databasen og da vil det jo heller ikke komme frem når teksten hentes frem igjen. Det gjør ihvertfall ikke det nå. Har på følelsen at det ikke er SÅ enkelt... Akke Lenke til kommentar
WooooHa ! Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 PHP har en funksjon som bytter ut newline med <br> nl2br tror jeg den heter. KA http://www.hodegymnastikk.net ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Prøvd å bruke Code: $text = nl2br($text) på teksten før du echoer den ut? Prøv det... Lenke til kommentar
Akke Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 10:40, skrev kilogram:Prøvd å bruke Code: $text = nl2br($text) på teksten før du echoer den ut? Prøv det... Funka perfekt :smile: Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå