Gå til innhold

Hvordan man får maks ut av en kvel, test

SKAÐI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den exel-filen er ganske koko.

Med mine 70 kg får jeg ikke 11 i promille av en halvflaske sprit (40%). Jeg vil tippe 1,1 promille er mer fornuftig.

Kroppen/magesekken tar ikke opp all alkoholen man drikker. Jeg har hørt 10-15% (avhenging av matinntak).

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
du må huske at den ikke tar høyde for tids utstrekket du drikker over , den beregner en flakse på 1 time , som som ville gitt deg en extrem promille

7254190[/snapback]

Jeg har da drukket 0,4 liter (er ikke det ca. en halvflaske?) 40% på en time. Jeg tror ikke jeg hadde så veldig ekstrem promille i og med at jeg både kunne gå, snakke og nesten danse.
Lenke til kommentar
du må huske at den ikke tar høyde for tids utstrekket du drikker over , den beregner en flakse på 1 time , som som ville gitt deg en extrem promille

7254190[/snapback]

Man synker med litt i overkant av 0.1 promille per time, sånn ca. Selvsagt varierer dette fra person til person, men ca. 0.1 - 0.15 kan man regne med at man ligger innenfor.

7254190[/snapback]

Jeg har da drukket 0,4 liter (er ikke det ca. en halvflaske?) 40% på en time. Jeg tror ikke jeg hadde så veldig ekstrem promille i og med at jeg både kunne gå, snakke og nesten danse.

7257664[/snapback]

En halvflaske pleier å være på 0.35L.
Lenke til kommentar

7254190[/snapback]

7257664[/snapback]

7258412[/snapback]

Og ifølge det regnearket skulle jeg da ha hatt 10-11 i promille. :)

Edit: Opps... Litt feil det. :blush:

Den stod visst på 5 flasker.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

7254190[/snapback]

7257664[/snapback]

7258412[/snapback]

Og ifølge det regnearket skulle jeg da ha hatt 10-11 i promille. :)

7258485[/snapback]

I overkant av 2 er mer sannsynlig. Sjekk ut linken fra andre post, den er mindre misvisende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...