Instigator Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Er det mulig å gi et automatisk svar hvis noen prøver å sende deg en private message? F.eks. hvis du ikke sitter der akkurat da, så er det en fordel å fortelle folk som prøver å snakke med deg at du ikke er tilgjengelig akkurat nå... Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 ingen som vet?? Lenke til kommentar
be321 Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 winmx suger men for og gi auto svar må du ta frem hotlist menyen og right clocke på title baren...resten finner du ut selv vel Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Noe møkk med Direct Connect er at det er så jævla høy sharing limit. min 6GB og så vdere. det er jo ikke mulig for en stakkar å komme inn jo Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hehe. Liker meg innpå 30GB limit jeg!Masse snacks der. Problemet er at min Direct Connect oppfører seg litt rart til tider. Etter å ha logget inn på en HUB så kommer jeg ikke inn på noen av folka.(hvis jeg f.eks dobbelklikker på dem ligger dem bare i køen min) Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Helt sikker på at de har ledige slots? Det er som regel det som er problemet... Men over til spørsmplet mitt... Går det an å autosende en reply når noen sender private message til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå