Uncle Scrooge Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hallo! Hva syns dere om The Grudge 2? Selv syns jeg den var ganske bra, men noe forutsigbar (skvatt ikke ordentlig noen ganger). Det som ødela ganske mye var at alle i kinosalen (Nova 1) hylte hele tiden Søkte og fant ikke noen tråder om dette fra før. Endret 10. november 2006 av StalkI2 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Vi pleier å ta det i denne tråden: Filmprat v2.0 Men denne kommer jeg glatt til å hoppe over, syntes den første er noe av det mer kjedelige jeg har sett på mange år. Det hjalp ikke at Sarah Michelle Gellar var med en gang og når ikke Buffy er nok da kan det ikke bli bra... Edit: 0 Endret 8. november 2006 av Manx Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ok, viste ikke det. Syns det var litt rart at en sånn tråd ikke var startet ja Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 The Grudge 2 er noe av det værste jeg har sett noen gang. Dårlig story, labert skuespill og en ekstrem forutisigbarhet var bånn i bøtta. Skulle jeg sagt 1 ord om denne filmen ville det blitt. Makkverk Styr unna! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Selv holder jeg meg til Ju-On: The Grudge filmene. Kommer ikke til å vurdere å se denne ramaken en gang. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Den filmen fortjener ikke en egen tråd. Lenke til kommentar
joku Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Syns det var dårlig med at filmen skulle være skummel absolutt hele tiden. I hver scene måtte d være nokka "skummelt". Jeg ble lei av det. Men skal innrømme at jeg skvatt noen ganger under filmen. Syns det var ellers helt grei egentlig. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Den første filmen sugde rottepung, så denne filmen vil jeg ikke en gang nærme meg. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 så filmen for en uke siden på kino. Makan til dårlig film er det lenge siden jeg har sett. er jo så dårlig handling i filmen att fy. riktignok skvatt jeg et par ganger, men det var i grunnen alt.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå