Pastor Lorentzen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nok poeng til å kjøre en N64-spill, koster 100 kr i Norge. Man må også ut med 80 kr for SNES-spill, og 50 kr for NES-spill. PS1-spillene er ikke lenger billige, men prisen er til å leve med. Kun nyere PS1-spill vil koste 11$. De nyeste PS1-spillene hadde også større baner, og lengre varighet enn den nyeste N64-spillene, pga. et mye bedre medieformat. Betaler gjerne 77 kr for MGS. 7342208[/snapback] Nå har du først sammenliknet japanske PS1-priser med norske Wii-priser, så gjør du det samme med de amerikanske. Kanskje du skulle vente til de norske PS1-prisene kommer før du uttaler deg så bastant? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det skal også bli mulig å laste ned ps1 spill direkte til psp, uten å gå innom ps3. Men når, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Nok poeng til å kjøre en N64-spill, koster 100 kr i Norge. Man må også ut med 80 kr for SNES-spill, og 50 kr for NES-spill. PS1-spillene er ikke lenger billige, men prisen er til å leve med. Kun nyere PS1-spill vil koste 11$. De nyeste PS1-spillene hadde også større baner, og lengre varighet enn den nyeste N64-spillene, pga. et mye bedre medieformat. Betaler gjerne 77 kr for MGS. 7342208[/snapback] Nå har du først sammenliknet japanske PS1-priser med norske Wii-priser, så gjør du det samme med de amerikanske. Kanskje du skulle vente til de norske PS1-prisene kommer før du uttaler deg så bastant? 7342384[/snapback] Nintendo-spill kjøpes for poeng. Disse poengene kjøpes i butikk, og nok poeng til å kjøpe et N64-spill, koster ca. 100 kr i norske butikker. PS1-spillene trenger ikke poeng som kjøpes i en norsk butikk, men bestilles direkte. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Poenget til pastoren er at du sammenligner norske Wii-priser med amerikanske PSOne-priser. Det er, såvidt meg bekjent, enda ikke annonsert priser på nedlasting av PSOne spill her i Norge. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det her blir fort dyrt for meg Har vurdert ps3 lenge. Men siden ps1 spill blir billige å laste ned så trur jeg må ha meg en ps3 og. Har allerede xbox 360, nintendo wii er forhåndsbestilt. Og ps3 for jeg og forhåndsbestille. selv om jeg kommer LAAAAAAAAAAAANGT bak i køen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ein stor haug med innlegg er sletta. Vidare off topic vil bli belønna med advarsler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå