Gå til innhold

PS1-spill kan snart lastes ned for 5.99–10.99$


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cool Boarders!! Det var utruleg artige spel!

Er faktisk ikkje lenge sidan eg satt å lurte for meg sjøl på kva det knalltøffe snowboard spelet eg spelte på PS1 for mange år sidan heitte :)

7249751[/snapback]

Woooord! Det spillet hadde jeg nesten helt glemt, selv om det var det aller første spillet jeg hadde til PS1! :love:

 

Ja det var ett ganske morsomt spill. Liksom 3d. Nei, har bestemt meg for å anskaffe meg en psp. For dette tilbudet vil jeg benytte meg av! Final fantasy vii på psp :-P

7250265[/snapback]

Vurderer det nesten jeg og, de har vel gått litt ned i pris? Men på en annen side skulle jeg hatt PS2 igjen for å spille FFXII... aaaah, valgets kvaler :hmm:

Lenke til kommentar
Dette var sånn ca de beste nyhetene noensinne.

 

Tenk å spille Final Fantasy på toget på veien til Universitetet.

 

Det har vel vært mulig en god stund nå :) For hjelp, sjekk pspavisen

7255963[/snapback]

Den må vel være relativt ubrukelig pga psp sin trege hardware?

7257676[/snapback]

 

Hva er det som er tregt med PSP sin hardware? Den er laget for, og har ingen problemer med å emulere PS1.

Les og lær med Wiki

Lenke til kommentar
Dette var sånn ca de beste nyhetene noensinne.

 

Tenk å spille Final Fantasy på toget på veien til Universitetet.

7255936[/snapback]

 

Det første FF PSP-spillet; blir nok helt sikker FFVII - Crisis Core.

Leste rykter om at en demo skulle komme på yourpsp når det før jul, det var de nevnt forresten i samme åndedrag en mystisk LocoRoco Halloween-demo'en, sistnevnte er på plass allerede yourpsp.com, så da håper jeg FFVII - Crisis Core også er på sporet.

 

I 'FFVII - CC' er hovedpersonen Zack, en av hoved Soldier unit'ene fra den første FFVII. :)

Tror ikke helt på at Sony får lov å slippe FF spillene de første måndene pga dette spillet, snart debuterer, men det gjør ikke noe så lenge vi får nytt spill.. :)

(Bilder på IGN)

 

 

Er det noen som veit hvordan Sony har tenkt til å løse kontrollproblemene? De fleste PS1-spill er jo lagt opp til fire skulderknapper, og noen krever også to analoge spaker.

7258238[/snapback]

 

Ny buttonconfiguration.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Hva er det som er tregt med PSP sin hardware? Den er laget for, og har ingen problemer med å emulere PS1.

Les og lær med Wiki

7258121[/snapback]

Ser ingenting på wikien der som skal tilsi det. Sier bare det jeg vet, at jeg har mine tvil om at en psp kan emulere playstation spill perfekt..

7258833[/snapback]

 

PSP har 90% av kraften til PS2, og i følge Sony, klarer PSP akkurat like god grafikk som PS2 om man ser bort i fra oppløsningen. PSP har eksistert i to år, og PS2-spillene som ble lansert to år etter at PS2 ble sluppet, er ikke flottere enn PSP-spillene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
http://pspupdates.qj.net/Sony-senior-offic...pg/49/aid/72151

 

The discussion then proceeded to PS1 games on the PSP. When asked how the emulated download works, Karraker explains, "Basically you just download them to the PS3, and bounce it to your PSP, and those will all be under US$ 5. And then there will be downloadable content from hotspots." Hmm, just under five bucks. What do you think?

 

Man kan si mye om Sony, men de selger produktene sine billig. :)

7246028[/snapback]

 

Ser ut som det blir endel dyrere i USA. $5.99 til $10.99.

 

http://www.joystiq.com/2006/11/22/psone-ga...-5-99-to-10-99/

 

Og gudene må vite hva vi må betale for dette her i Europa... :hrm:

Lenke til kommentar

Ja, var vel dømt til å gå den veien ja. Men ikke for det, finnes da mangt en ps1 tittel jeg gladelig hadde punget ut en hundrelapp for å fått på min psp. Håper bare de ikke nedprioriterer et alternativ til ps3 nedlasting så alt for lenge.

 

Godt poeng forsåvidt, til de som hevder det er alt for dyrt å spille nintendo klassikere:

Having to buy a $600 PS3 and a $200 PSP to pay $.99 more($10.99) for PSOne titles as opposed to paying $250 for the Wii to pay $10 for N64 titles is a better deal?

 

$810.99 < $260?

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
Ja, var vel dømt til å gå den veien ja. Men ikke for det, finnes da mangt en ps1 tittel jeg gladelig hadde punget ut en hundrelapp for å fått på min psp. Håper bare de ikke nedprioriterer et alternativ til ps3 nedlasting så alt for lenge.

 

Godt poeng forsåvidt, til de som hevder det er alt for dyrt å spille nintendo klassikere:

Having to buy a $600 PS3 and a $200 PSP to pay $.99 more($10.99) for PSOne titles as opposed to paying $250 for the Wii to pay $10 for N64 titles is a better deal?

 

$810.99 < $260?

7342175[/snapback]

 

Nok poeng til å kjøre en N64-spill, koster 100 kr i Norge. Man må også ut med 80 kr for SNES-spill, og 50 kr for NES-spill. PS1-spillene er ikke lenger billige, men prisen er til å leve med. Kun nyere PS1-spill vil koste 11$. De nyeste PS1-spillene hadde også større baner, og lengre varighet enn den nyeste N64-spillene, pga. et mye bedre medieformat. Betaler gjerne 77 kr for MGS.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Hmm, nå blir jeg skuffet igjen. I utgangspunktet var jeg veldig positiv til dette; billige spill og nedlastbar via PC. Nå er prisen doblet, men fortsatt forholdsvis lav, og man trenger en PS3. Hvilket utelukker hele europa fra tjenesten frem til tidligst mars, og ikke tale om at jeg kjøper meg en PS3 kun for dette.

 

Kom igjen Sony, ikke svikt meg på dette...

Endret av bepe86
Lenke til kommentar
Hmm, nå blir jeg skuffet igjen. I utgangspunktet var jeg veldig positiv til dette; billige spill og nedlastbar via PC. Nå er prisen doblet, men fortsatt forholdsvis lav, og man trenger en PS3. Hvilket utelukker hele europa fra tjenesten frem til tidligst mars, og ikke tale om at jeg kjøper meg en PS3 kun for dette.

 

Kom igjen Sony, ikke svikt meg på dette...

7342210[/snapback]

 

Dersom Sony blir for trege finnes det andre måter å nyte PS1 spill med de rette hjelpemidlene. Og prisen er uslåelig. :thumbup::whistle:

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Nok poeng til å kjøre en N64-spill, koster 100 kr i Norge. Man må også ut med 80 kr for SNES-spill, og 50 kr for NES-spill. PS1-spillene er ikke lenger billige, men prisen er til å leve med. Kun nyere PS1-spill vil koste 11$. De nyeste PS1-spillene hadde også større baner, og lengre varighet enn den nyeste N64-spillene, pga. et mye bedre medieformat. Betaler gjerne 77 kr for MGS.

 

Wii gir også mindre enn PS3; man betaler 2500 for den, og 5000 for PS3. Man gir litt mer, og får mye mer.

7342208[/snapback]

 

:!: Underholdende kar du.

 

"Nyere" PS1 spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...