Gå til innhold

PS1-spill kan snart lastes ned for 5.99–10.99$

Anbefalte innlegg

Har ps1 noen klassikere i det hele tatt? Noen spill som faktisk er VERDT å spille om igjen? Eneste jeg kommer på i farta er MGS =o

7246566[/snapback]

Resident Evil 1

Resident Evil 2

Resident Evil 3

Final Fantasy VI

Final Fantasy VII (beste spill noensinne)

Final Fantasy VIII

Final Fantasy IX

Silent Hill

Track & field

Dino Crisis 1

Dino Crisis 2

Crash Bandicoot

Gran Turismo 2

Metal Gear Solid

Point Blank

Grand Theft Auto 1

Tomb Raider 1

Tomb Raider 2

Breath of Fire serien

Chrono Trigger

Tekken 3

Destruction Derby

Chrono Cross

Legend of Dragoon

Mortal Kombat Trilogy

Vagrant Story

Spyro The Dragon serien

Harvest Moon: Back to nature

Tony Hawk 2

Legend of Legaia

Parasite Eve 2

Medal of Honor 1 & 2

Syphon Filter 1

Fear Effect

Tenchu 1 og 2

MediEvil

Koudelka

Twisted Metal

Ehrgeiz

Vigilante 8

Hogs of War

Jade Cocoon: Story of Tamamayu

HEart of Darkness

Gex: Enter the Gecko

Monster Rancher

Time Crisis

Dark Stalkers 1,2 & 3 :)

X-Files

Cool Boarders

Dragon Valor

Star Wars: Jedi Master 1 og 2

Tenchu: Shinobi Hyakusen

Mission: Impossible

Urban Chaos

Loaded (Dette skjønte jeg aldri, men var dritkult:D)

Nå orker jeg ikke å ramse opp mer selv om jeg kunne fortsatt med kanskje 100 flere titler.....PS1 hadde mange gode spill og utallige minner:D

(Faen så god hukommelse jeg har)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan enda ikke spille dem på Ps3 slik jeg har skjønt det? Bare laste ned og overføre til PsP.

Håper det blir et slikt tilbud utenfor Ps3'en og, hadde gledet meg til å kunne spille Ps1 spill på psp'n min siden de sa det skulle bli en mulighet. Men om det er Ps3 eksklusivt røyk vel den muligheten for min del.. For en god stund ihvertfall.

Here's hoping though!

Lenke til kommentar

I første omgang kan du bare laste ned spillene til ps3 pg så spille dem på psp. Men om en stund vil de lansere en oppdatering som gjør at du kan spille dem på ps3.

Det blir genialt.

Det som er utrolig med 5 $ prisen er at du kan dele spillet med opptil 5 venner.

Lenke til kommentar

Kan vi ikke alle være enige for en gangs skyld. Nedlasting av gamle klassikere til Wii, PS3 og Xbox 360 er rett og slett kanonbra. For en gammal mann som meg vil det være en flott mulighet til å mimre, og for de yngre spillinteresserte vil det være en billig måte å lære mer om spillhistorien.

Endret av Heales
Lenke til kommentar

Flott at man får 2 gb memory stick til 634 kr da ;)

Link

Må seriøst kjøpe meg en psp før ps3 kommer. Kanskje jeg kjøper den lillebror prøver å selge.

Spill utvalget til psp blir mange doblet etter dette.

Og 4 gb memory stick til 1150 kr.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Har ps1 noen klassikere i det hele tatt? Noen spill som faktisk er VERDT å spille om igjen? Eneste jeg kommer på i farta er MGS =o

7246566[/snapback]

[MANGE PS1 TITLER]

Nå orker jeg ikke å ramse opp mer selv om jeg kunne fortsatt med kanskje 100 flere titler.....PS1 hadde mange gode spill og utallige minner:D

(Faen så god hukommelse jeg har)

7247006[/snapback]

Så er jo utallig av desse titlene portet over fra andre konsoller da, nevner bare Chrono Trigger, Tomb raider serien, Harvest Moon osv. Og om du i det hele tatt omtaler spill om "Gex enter Gecko" og "Mission Impossible" som gode spill og utallige minner sier det en del om hvilken innsikt du har PS1 universet. Resten av lista er bare ramset opp, fordi resten ramser de opp.

K.M

7247574[/snapback]

Hold deg til topic. Hvem f*** som bryr seg om de finnes på andre konsoller. Her har man muligheten til å spille mange gode gamle spill igjen på ps3 og på psp for en billig penge. Mange av ps1 spillene vil være kjempe gode spill som overgår mange av dagens handheld spill. Og for 30-35 kr er det en kjempe god deal!!

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Dirt i å dra inn prisen på sleve konsollen, har lite med tråden å gjøre!

Syns dette var ein meget herlig pris. Og som noen andre påpekte, det at du ka dele titlene med 5 venner er jo ein kanondeal!

Tommelen opp for Sony denne gangen :)

Lenke til kommentar
Så er jo utallig av desse titlene portet over fra andre konsoller da, nevner bare Chrono Trigger, Tomb raider serien, Harvest Moon osv. Og om du i det hele tatt omtaler spill om "Gex enter Gecko" og "Mission Impossible" som gode spill og utallige minner sier det en del om hvilken innsikt du har PS1 universet. Resten av lista er bare ramset opp, fordi resten ramser de opp.

K.M

7247574[/snapback]

Blir jo PS1 versjonen vi får da..

Du kan jo f.eks kjøpe Chrono Trigger til Wii virtual Console.

Dersom du skulle foretrekke SNES-versjonen, og du liker Nintendo sin prissetning bedre.

Tomb Raider 1 (Som kom til PSOne, Sega Saturn, og PC) tviler jeg på at kommer ut med PS1-versjonen fordi de allerede holder på med en remake av orginalen til PSP i forbindelse med 10-årsjubileet.

Mener også å hugse ett Wipeout og ett Dragon Quest spill fra release-listen tror jeg, er jo bare DQ8 vi har fått i Europa på PS før, så det blir jo ett nytt møte. :)

Du kan si hva du vil, men det er utrolig mange gamle gode spill til PS1..

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Ingen verdens ting er galt med 5$ prisen, og siden du er en såpass oppegående person, forstod du nesten at det var konsollen jeg hinta til (GJ). Var bare et hint! Du kan tolke det som du vil, men var ikke SÅ off-topic? Tror du skal la moderatene gjøre jobben sin jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...