Gå til innhold

Respons på Medicon Media - design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bare si med en gang at jeg syns designet dit er fint, men jeg skal ikke gå noe mer inn på det. Det er mange andre som kan si noe mer fornuftig om det enn meg.

Det jeg reagerer på er de engelske skrivefeilene. Virker litt lite profesjonelt å ha masse skrivefeil rundt omkring :(

Lenke til kommentar

Veldig fint, og som vanlig gidder jeg bare å trekke fram de negative tingene jeg reagerer på her og nå;

• Learn more.. <- Blåfargen mot hvit, kanskje en lys himmelblå farge på linkene, for å få kontrast
  • Footer - liker bakgrunnsmønsteret, er det en ide å la elementet gå helt ned til bunnen av viewport, slik at den hvite bakgrunnen ikke vises etter footer igjen?
  • Vet ikke om jeg liker at "Work" og teksten til venstre har lik stil. Det til venstre er på en måte ingen overskrift. Kanskje en tredje farge på "Medicon is a small web (...)"?
  • Som Jonas sier, menyen kan du gi mer fokus. Faktisk kan du gjøre mye mer ut av den, slik den er nå står den ikke mye i stil med resten av sida. Det er vanskelig å lage menyer, og jeg ender selv ofte opp med noe slikt som den menyen, men det gjør det ikke til en bra løsning for det

Liker overskriftboksene på hver side, header, footer og mønster i disse, typografi og layout på sida. Ser du bort fra småpirket i lista over er dette veldig bra jobba! :D

Edit: Og én ting jeg til stadighet lurer på - Svendsen2 == Svendsen?

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...