Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Fosterbarn får ikke chatte?

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Nå har det seg slik at jeg kjenner ei som er fosterbarn.

Saken er at etter hun flyttet til en "ny" familie, får hun ikke lov til å chatte på msn o.l.

Hun sier til meg at det er noen regler som sier at fosterbarn ikke får lov til dette...

Kan dette stemme?

Personlig syns jeg at dette virker ganske urimelig, med tanke på at hun "bare" er fosterbarn, altså at det ikke var hennes feil at hun ble involvert i saken til å begynne med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har det seg slik at jeg kjenner ei som er fosterbarn.

Saken er at etter hun flyttet til en "ny" familie, får hun ikke lov til å chatte på msn o.l.

Hun sier til meg at det er noen regler som sier at fosterbarn ikke får lov til dette...

Kan dette stemme?

Personlig syns jeg at dette virker ganske urimelig, med tanke på at hun "bare" er fosterbarn, altså at det ikke var hennes feil at hun ble involvert i saken til å begynne med?

7245946[/snapback]

Kan jo være hennes feil at hun har havnet der og da, men uansett er det jo rart om hun ikke får bruke MSN. :ermm:

Endret av Alex91
Lenke til kommentar

Disse reglene må i så tilfelle være satt av fosterfamilien. Det finnes ingen gjeldene lover eller regler som forbyr slik kontakt med omverdenen selv om du er fosterbarn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...