Stones_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Min favoritter Vokal: - Johnny Cash - Ozzy Osbourne - Axl Rose - Bruce Dickinson - Mick Jagger - Curt Cubain Gitar: - Slash - Keith Richards - Jimy Hendrix ++ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Favoritter Vokal: Bono Gitar: The Edge Bass: Adam Clayton Trommer: Denne er jeg faktisk litt usikker på, skal tenke litt på den. Liker masse annen musikk også men følte at U2`s medlemmer var favoritter til disse plassene. Har forøvrig også hørt masse trommer som er bedre enn Larry Mullen Jr, men ingen tvil om at han er en stor trommeslager. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Petrucci og Portnoy er dyktige musikere de, men jeg synes liksom på mange måter at Dream Theater er litt kjedelig. De spiller aldri feil og musikerne har nærmest doktorgrad i det de holder på med, men likevel fenger det meg ikke slik som mye annen musikk gjør. 7284791[/snapback] Musikerne har vel doktorgrad, men er enig i at det er utrolig kjedelig musikk ja... Favorittpianist: Oscar Peterson Endret 14. november 2006 av HenHau Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ihsahn Garm Abbath Chuck Schuldiner (R.I.P) Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er mange musikere jeg synes godt om, men favoritt er uten tvil Trent Reznor. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Joachim Nielsen, Kjartan Kristiansen, Bono, Kirk Hammett, The Edge, Syd Barrett, David Gilmour, Roger Waters, John Bonham, Jimmy Paige, folka i Tool, Cliff Burton, Flea, Slash, Angus Young, Eddy Vedder, Layne Staley, Kurt Cobain, Mike McCready, Stone Gossard og mange flere. Endret 15. november 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Piano: Jamie Cullum Alle andre instrumenter: Thomas Newman Lenke til kommentar
Slasjh Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 AXL ROSE e min favoritt musiker..han e berre best..!! Slash Duff HEILE <3GUNS N' ROSES<3 Appetite_For_Destruction.bmp Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Christopher E. Martin Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Trommer, Hellhammer 7281682[/snapback] Går ikke an å like Hellhammer, utelukket pga at han har de styggeste trommelydene som noengang har vært. Faderullan ta v-drums. Må bare enda en gang nevne David Eugene Edwards, den mannen er sjef! Endret 22. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Glem det.....,,, Endret 22. november 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Tom Morello og John Frusciante er vel mine favorittgitarister. Er så mange flere gitarister jeg kunne nevnt også, som Keith Richards, Jimi Hendrix, Mark Knopfler m.fl. Chris Cornell er den beste vokalisten, og den litt mer ukjente Hamilton Leithauser fra The Walkmen. Liker også vokalisten i Smashing Pumpkins, Billy Corgan. Andre instrumenter har jeg ikke noe spesielt forhold til. EDIT: Jamie Cullum på piano må nesten nevnes, han har noen herlige sanger. Endret 22. november 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Aqua,ToyBox. Likar Hardrock eg ser dykk. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Even's favorittmusikere Gitar: John Fusciante (RHCP) Brian May (Queen) Zakk Wylde (Ozzy Osbourne) Tony Iommi (Black Sabbath) Eric Clapton Vokal: Johnny Cash David Bowie Freddy Mercury Ozzy Osbourne Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Mine favoritter: Vokal: James Hetfield, Randy Blythe, Philip Labonte, Andérs Friden, Matt Heafy.. Gitar: Alexi Laiho, Corey Beaulieu, Matt Heafy, John Petrucci, Jeff Loomis, James Hetfield, "Dimebag" Darrell Abbott, Randy Rhoads, Zakk Wylde, Roope Latvala... Trommer: Mike Portnoy, Jaska Ratikainen, Travis Smith, Chris Adler, Vyl.. Bass: Steve DiGiorgio, Cliff Burton... Edit: glemte er par stykker Endret 22. november 2006 av FollowTheReaper Lenke til kommentar
Brilla Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Akkurat i dag så er det hele Iron Maiden Lenke til kommentar
kristhorso Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Mine dessiderte favoritter er: Cliff Burton, Dimebag Darrel, Vinnie Paul, James Hetfield, Steve Harris, Lars Ulrich, "Lemmy", Slash og Scott Ian. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Arjen Lucassen. Er det noen jeg kunne ha dødd for å møte, er det Arjen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 De som svarer her må ha følgende regel i bakhodet: Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 hele bandet Isis er mine favoritter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå