anaconda Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei Har lest noen tråder her om hårvoks. Dax og Define er skadelig for håret har jeg lest. Selv bruker Shockwaves og lurer på om denne er skadelig for håret? Har prøvd ganske mange nå, også dyre, men synes shockwaves funker best. Så er den billig også. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skummelt. Jeg bruker define. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dax er skadelig for håret fordi den ikke lar seg vaske skikkelig ut. Om den håret er helt rent etter normal dusj og hårvask, skal det ikke være det store problemet. Dog inneholder billig-produkter som regel fler kunstige stoffer, ergo større sjans for at håret/huden din reagerer på et av stoffene. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Er Renati og Fudge skadelige for håret? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vær så snill å endre emnetittelen, Anaconda... :S Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Uten å være ekspert så vil jeg anta at MENGDEN voks du gnir inn i håret er viktig i denne konteksten. Snakka med en frisør en gang som var sjokkert over mengde dritt enkelte unge gutter gnukker inn i bettysveisen sin. Ho sa at hver gang bettyboys skulle klippe seg så måtte ho bruke en halvtime på å vaske dritten ut av håret deres. Og uansett hvor mye frisørene sa at dei måtte slutte å ha så mye dritt i håret så hjalp det ikke. Neste gang dei kom så var det nok en halvtime med hårvask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå