Simkin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) har nettopp satt opp en kobling via mobil så jeg kan bruke internett via modemet på mobilen.. bruker selvsagt ikke dette vanligvis da jeg har bredbånd. har disconnecta koblinga, men den kommer opp hele tiden. hvordan gjør jeg så den ikke kommer opp hvert 30 sek? Endret 8. november 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 har nettopp satt opp en kobling via mobil så jeg kan bruke internett via modemet på mobilen.. bruker selvsagt ikke dette vanligvis da jeg har bredbånd. har disconnecta koblinga, men den kommer opp hele tiden. hvordan gjør jeg så den ikke kommer opp hvert 30 sek? 7245767[/snapback] Gå inn på tilkoblinger under Internet Explorer-alternativer, og kryss av for "slå aldri et nummer" eller "ring opp når en nettverkstilkopling ikke er tilgjengelig" (fritt etter hukommelsen) Eller er det dette du har gjort når du sier du har "disconnecta koblinga"?? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Eller er det dette du har gjort når du sier du har "disconnecta koblinga"?? har gjort dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå