Acrid Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lager noen enkle tegneoppgaver bare for at dere skal ha noe å gjøre. Jeg kårer vinneren, som i sin tur lager nye oppgaver. Bruk paint eller whatever. 1. Lag en morsom tegning av et dyr du digger. 2. Lag en dynamisk tegning av et statisk motiv. 3. Motsatte av oppgave 2. 4. Illustrer OT-Baren og/eller SO med minst 3 av disse objektene: Et eple, en stol, et reinsdyr, en måne, en ølflaske og et spann med beis. 5. Tegn en satirisk vitsetegning om hvor teite disse oppgavene er. Lykke til! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 "Den store paint-tråden"-rippoff Neida, jeg får vel koble til tegnebrettet og gi det et forsøk Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skal man tegne alle, eller skal man bare velge en? Hvor lenge går konkurransen før du bestemmer hvem som vinner? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hahahaha Glint. Siste Ordet er så primitivt at selv et tilbakestående eple holder i massevis: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Her er en løve, skulle nesten trodd det var fotografi. Jeg gjorde meg ganske flid med den. Her blir glint spist av en ond dyphavsfisk, fordi oppgavene hans var så rompe... Endret 8. november 2006 av EvenT Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lager noen enkle tegneoppgaver bare for at dere skal ha noe å gjøre. Jeg kårer vinneren, som i sin tur lager nye oppgaver. Bruk paint eller whatever. 1. Lag en morsom tegning av et dyr du digger. 2. Lag en dynamisk tegning av et statisk motiv. 3. Motsatte av oppgave 2. 4. Illustrer OT-Baren og/eller SO med minst 3 av disse objektene: Et eple, en stol, et reinsdyr, en måne, en ølflaske og et spann med beis. 5. Tegn en satirisk vitsetegning om hvor teite disse oppgavene er. Lykke til! 7245765[/snapback] Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Skal man tegne alle, eller skal man bare velge en? Hvor lenge går konkurransen før du bestemmer hvem som vinner? 7245915[/snapback] Alle Så lenge jeg vil Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Win. (Steffy er dyret jeg digger) Endret 8. november 2006 av sim Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Win. (Steffy er dyret jeg digger) 7246477[/snapback] Haha Der manglet bare glint som står og spyr i bakrunnen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Haha Der manglet bare glint som står og spyr i bakrunnen 7246498[/snapback] Jeg tror det ville fjernet virkelighetsfølelsen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Håper jeg vinner! Endret 8. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 1. Lag en morsom tegning av et dyr du digger. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg elsker aper. Endret 8. november 2006 av Axes Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hmm.. Vi sier at maskinen er en mac med apple-logo på. Lenke til kommentar
Kosmonaut! Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Her. 3 av Oppgavene i alle fall. Det brune greiene skal være et reinsdyr, og det litt lysere en ponni. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 dum som jeg er, veit jeg ikke deffinisjonen på "satirisk" Uansett. This is so random >_> Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 haha Glint! Dundrix ripoff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå