unleashed Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hei! har starta en lvl 19 Rouge twink! er lvl 5 nå.. og skal få den opp til lvl 19 iløpet av natta, morgendagen. Det jeg lurer på.. 1. Hvordan bør jeg sette opp UI'en? (evt screenshot ) 2. Hvilket talentbuild 3. Har tenkt og gå for 2 assasin blade.. har en lvl 60 hunter jeg kan grinde med i SFK etter de, eller kjøpe på AH. 4. Annet gear som er verd og nevne? 5. Og hvilke addons er et must? Endret 8. november 2006 av unleashed Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Defias Armor kanskje,hvertfall chestpice... =/ EDIT: Tror Van Clief dropper en bra cloak også, usikker, men tror Endret 8. november 2006 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=+twink+++guide Søk ftw. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 den der gir meg ikke mye svar på akkurat det jeg lurer på.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) 1:Gjør hva du vil, vel? 2: 8 poeng i Combat, 2 i Assassination 3: Flaks for deg 4: Se i tråden TheOneAsk linket 5: Skaff deg en mod som gjør at du slår automatisk tilbake på de som slår på deg. Så kan du brise gjennom alle WSG'ene AFK mens du eier alle lvl 19 med 300hp... Endret 8. november 2006 av kristteo Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 OT; ser ikke helt poenget med twink i og med at du kan bare nå rank 2-3. greit nok at du kan drepe low levels og ha det kjekt, men alikevel er denne moroen verdt 300g++ ? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 OT; ser ikke helt poenget med twink i og med at du kan bare nå rank 2-3. greit nok at du kan drepe low levels og ha det kjekt, men alikevel er denne moroen verdt 300g++ ? 7246009[/snapback] Er vel det å eie andre totalt som er thrillen i å twinke, at du kan presse ut så mye dmg og ha så å så mye stats pressa ut av en lvl 19 character... kjenner a folk som har dratt revended i WSG med twink jeg, wsg er kansje best på lvl 19 siden på lvl 60 så er det et rent helvete med tanke på premades Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det første du må lære deg som rouge twink, er at det heter rogue. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 jaja! fint alt det dere har skrevet.. Har ikke fått så mye svar på det jeg har skrevet ennå though Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) OT; ser ikke helt poenget med twink i og med at du kan bare nå rank 2-3. greit nok at du kan drepe low levels og ha det kjekt, men alikevel er denne moroen verdt 300g++ ? 7246009[/snapback] Fint at du svarer på dine egne spørsmål. Fordi det er morro selvfølgelig. Endret 8. november 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vel, Stun watch kunne jeg ikke ha leved uten. Må jo presse tiden ut av gogues og cheap shots. Lenke til kommentar
zh- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 1. Greier du å finne ut om du kan klassen (les rogue forumet på wow europe) 2. Greier du å finne ut om du kan klassen (les rogue forumet på wow europe) 3. Har du svart på selv 4. Shadowpanther.net 5. Greier du å finne ut om du kan klassen (les rogue forumet på wow europe) Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 hva skal en da med forum som dette om man skal lære seg klassen helt av seg selv? det er en grunn fordi jeg poster her.. fordi jeg er lat? ja litt.. men og fordi jeg ønsker å høre hvordan GODE rouger har gjort det, så jeg har et utgangspunkt! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Meiner heilt klart at det er best å lage din egen build og din egen spelemåte og ikkje kopiere andre. UI må du og bli vandt med sjølv. Dessuten har du fått svar på det meste her. Defias settet er fint til twink. Ikkje det beste som finst visst nok, men lett å få tak i. 3 av delane er jaffal boe so dei kan du farme med hunteren din. 60 hunter bruker rundt 1 time i DM. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det du må se etter og tenke på er hvordan du vil bli. Vil du være en seig rogue med MASSE hp eller en Snik med syke Crits og DPS? Velg gear deretter. og Defias settet SUGER. Basta!. Chesten er bra. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hei! har starta en lvl 19 Rouge twink!er lvl 5 nå.. og skal få den opp til lvl 19 iløpet av natta, morgendagen. Det jeg lurer på.. 1. Hvordan bør jeg sette opp UI'en? (evt screenshot ) 2. Hvilket talentbuild 3. Har tenkt og gå for 2 assasin blade.. har en lvl 60 hunter jeg kan grinde med i SFK etter de, eller kjøpe på AH. 4. Annet gear som er verd og nevne? 5. Og hvilke addons er et must? 7245517[/snapback] 1. UI'n din setter du opp etter smak og behag. Enkelt og greit 2. Jeg lager en 19 rogue twink nå og skal gå for 3/3 imp gauge, 2/2 imp sinister strike og 5/5 Opportunety (tror jeg det heter). Tror dette vil passe bra til pvp på så lav lvl. Vi får se. Her blir det igjen litt smak og behag til syvende og sist 3. Head: Green Tinted Goggles - Fåes ved 150 engeneering. Shoulder: Man får kun tak i hvite skuldre under lvl 20 så vidt jeg vet. Back: Ultimate er vel Sentry Cloak som man kan kjøpe på AH. Et alternativ er Glowing Lizardscale Cloak fra Wailing Caverns. Chest: Er du alliance kan du velge mellom Tunic of Westfall som er questreward og Blackened Defias Armor som dropper fra siste boss i Deadmines. Bracers: Forest Stalker Bracers tror jeg de heter, og de har 5 agility. World random grønne som kan skaffes i instancer eller AH hvis du er heldig. Hansker: Også grønne hansker som er random i en eller annen instance, selv har jeg et par med 4 agility og 3 stamina. Belte: Deviate Scale Belt er det beste her. Kan lages av leatherworkers eller kjøpes fra AH. Bukser: Dra til Wailing Caverns og skaff deg Leggings of the Fang. Sko: Nok en world random blue som må kjøpes fra AH, men Feet of the Lynx er verdt det. Ring: Grønne ringer med så bra stats du kan finne, enkelt og greit. Kan farmes i low lvl instancer. Mainhand: Assassin's Blade gjerne x2. Hvis du vil gå dagger (noe jeg vil ) Offhand: En annen dagger med agi stats etter som to Assassin's Blade er skjeldent og dyrt. Cruel Barb funger veldig bra som offhand. Til Cruel Barb kan du ha Shadowfang til mainhand hvis du bil bruke sverd. Et alternativ til våpen er maces som er Stinging Viper fra Wailing Caverns og Skeletal Club som er random BoE item. Kjøpes fra AH. Ranged: Venomstrike holder i massevis, kan crite opp imot 100 med den. Timmy's Lil Peashooter hvis du er dverg kanskje. Enchants: Skaff så mye agi du har råd til på hansker, cloak og sko. Stamina på bracers, 100 hp på chest. Libram of Constitution til leg og head for 100 hp der. Slik er hvertfall roguen min med en gang den dinger 19 Bruker få add ons, ingen add ons som vil hjelpe deg betraktlig vil jeg tro. Endret 8. november 2006 av bandreas Lenke til kommentar
Zeeon90 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 lvl 19 twink rogues trenger ikke å være gode for å slå andre i PvP. (Mistenker litt at det er derfor mange lager seg twinks.. *kremt*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå