kaalaaker Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja, det trur eg og, men eg trur endå ikkje den er noken vinnar (no offense) Det du bør forbedre er språket ditt. Prøv deg litt på ordspel e.l. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg ville nok gitt Neverwinter Nights omtrent det samme som DMoMM: 6 av 10.DMoMM er utrolig repetivt mens NWN 2 har dårlig grafikk, dårlig styring og er lite trofast mot D&D reglene. Mulig jeg lager en anmeldelse av det senere... 7246172[/snapback] jeg mente lese at NWN2 var veldig trofast mot 3.5 reglene? jeg synes NW2 er verdig en 8 ihvertfall, bedre en oblivion ihvertfall som hadde et, etter min mening, elendig level system. Endret 9. november 2006 av Firvulag Lenke til kommentar
mad-hatter Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg ville nok gitt Neverwinter Nights omtrent det samme som DMoMM: 6 av 10.DMoMM er utrolig repetivt mens NWN 2 har dårlig grafikk, dårlig styring og er lite trofast mot D&D reglene. Mulig jeg lager en anmeldelse av det senere... 7246172[/snapback] jeg mente lese at NWN2 var veldig trofast mot 3.5 reglene? jeg synes NW2 er verdig en 8 ihvertfall, bedre en oblivion ihvertfall som hadde et, etter min mening, elendig level system. 7251153[/snapback] Ja, det er vel kanskje bedre enn oblivion. Det er mulig at NWN2 følger reglene, men jeg føler at layouten og diverse andre ting gjør disse uklare. Det eneste spillet jeg vet om som har klart å spikre D&D core rules 3.5 er Temple of elemental evil, som egentlig er kjempebra, men som lagger helt sykt på min middelmådige PC og er fullt av bugs (selv om det kom ut for en stund siden). Baldurs Gate fokuserte heller ikke så mye på reglene, men der gjorde det ikke så mye, og de spillene er de beste jeg har spillt hittil. (Og hvordan er "Vår mann blir grillet av en maktsyk fjott som trolig aldri har holdt et våpen i hånda" bra skrevet?) Endret 9. november 2006 av mad-hatter Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Temple of Elemental Evil er et kjempespill, ja, det er jeg helt enig i. Som du sier, så er det antakeligvis det mest trofaste til D&D-reglene også, dette er et spill jeg vil anbefale alle rollespillentusiaster. Har du gått glipp av det, så har du gått glipp av en virkelig perle. Lenke til kommentar
mad-hatter Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Temple of Elemental Evil er et kjempespill, ja, det er jeg helt enig i. Som du sier, så er det antakeligvis det mest trofaste til D&D-reglene også, dette er et spill jeg vil anbefale alle rollespillentusiaster. Har du gått glipp av det, så har du gått glipp av en virkelig perle. 7251863[/snapback] Jepp. Kunne ikke sagt det bedre selv. Dette spillet har ALT. Cantrips, attacks of opportunity, besvimelse når HP går under 0, de fleste skills og feats osv. osv.. Men nå synes jeg vi fjerner oss litt fra temaet her... min anmeldelse! Og eventuellt kommentarer om den dårlige vinneranmeldelsen... Endret 9. november 2006 av mad-hatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå